Nejste přihlášen/a.
Pokud X šroubů v díře A nefunguje, ale v díře B-D fungují tak je problém v té díře. Jelikož u kol mají být všechny díry stejné tak bych to viděl na návštěvu servisu... Případně tam můžeš zkusit nacpat větší šroub, ale jelikož se jedná o kola, která tě drží na živu tak bych to raději svěřil servisu pokud nechceš měnit půl auta
Pravděpodobně krátké šrouby, asi hliníkové disky mají silnější přírubu. Je třeba zkontrolovat délku, po zastrčení do disku naprázdno by šroub měl přesahovat o cca 1,5 průměru.
Vzhledem k tomu, že tedy ty šrouby do těch disků asi nepatří, je potřeba zkontrolovat i jejich dosedací plochu, jestli odpovídá.
Pozor! Vzhledem k tomu, že asi (pravděpodobně) drží jen za kousek, je riziko jejich vylomení za jízdy a následné havárie!
Čteš vůbec ten dotaz? Krátkej šroub je nesmysl.
Na 99% strženej závit na šroubu = nový šroub + kontrola závitu jak na ostatních šroubech tak v náboji.
Je velmi divné-na předním je vše ok,ale na zadních jsou krátké?Nebyly by také krátké šrouby i na předních kolech?
A kde můžete sdělit? nebo je to na nějakém klumpu od koncernu "fauví"?běžně produkce PSA napříč celou řadou modelů má stejné uložení kolajak na přední tak na zadní nápravě.Tzn-šrouby pasující na disk na předním MUSÍ pasovat na stejný disk na zadní nápravě.Výjímkou mohou být supersportu co mají homologován jiný rozměr disků na přední a jiný na zadní nápravě což, ale opět není z produkce PSA ale třeba od Porsche. Navíc pokud byste použil hlavu tak když 3 šrouby fungují a 4 ne tak je asi identický šroub krátký!?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.