Netlakujou ti hadice od vody?
Neni jen špatný čidlo teploty? Čidlo teploty by mělo být v pořádku, když mi ukazuje teplotu těch 110C tak nemůžu pomalu udržet ani ruku na té vrchní hadici co vede do chladiče. A s tím tlakem v hadicích nevím, když motor běží tak ty hadice v klidu můžu zmáčknout.
Necestuje ti voda v nádobce?
Topí to normálně? Nepřestává třeba za jízdy topit?
Múže bejt i přicpanej chladič
Vyhod termostat a jed se projet bez něj jestli teplota poleze nahoru či ne
Voda v nádobce normálně koluje. Topí to normálně, ale hlavně mám teď puštěný horký vzduch kvůli přehřívání. Možná ten chladič jestli není zanesený. A ten termostat mohu vyndat? Nemůže to něčemu vadit?
Ne ničemu to nevadí de jen o to zjistit jestli se to přehřívá
Pokud ano tak chladič nebo vodní pumpa pokud nebude tak termostat
Dnes jsem to vyzkoušel a vůbec se nepřehříval. Teplá voda jela krásně přes chladič a to stejné byla teplá i ta horní hadice tak spodní co vede do chladiče. Motor se při delší jízdě zahřál na 70C a dál nešel. Bude to v tom termostatu, ale přitom jsem ho kupoval nový. Dával jsem ho stejně jak ten starý. Dělal jsem to sice prvně, ale nemá být přímo v nějaké poloze tam usazený? Děkuji za radu.
Termostat musí být odvzdušněn. U 1.3MPi se v DP píše, že se při plnění musí vytáhnout čidlo, aby utekl vrchem vzduch a natekla tam kapalina.
Starší termostaty mají nýt na odvzdušnění. Ten plastový ne, proto se to dělá přes čidlo.
V servisech se to vakuuje a dolévá tlakem k vůli tlumičům, čerpadýlků a ventilům v soustavách moderních aut. Podobně jako plnění klimy.
* Vzduch je izolant, takže termostat neohřeje a neotevře ho (voda ano, ale tu nepustí vzduch.
Kdysy sem vyzkoušel u otcovi feldy 5 termostatú než sem byl spokojen
Cos dal za značku ja mam v jednom autě značku wahler v druhym facet
Značka termostatu je Gates
značkové jsou wahler, vernet,
mám i zkušenost z topran, že je ok
Tady bych neuvažoval a koupil ihned BEHR Hella
autodily-pema.cz/...