Nejste přihlášen/a.
Dobrý den . Mám také problém s ukazatelem paliva u Felicie 1,3 . Mám natankovanou skoro plnou nádrž , ale ukazatel mi ukazeje prázdnou nádrž . Děkuji za odpovědi .
Je to divné . Ráno když nastartuji je ukazatel na nule . Když se auto zahřeje , tak to pak ukazuje dobře ( plná nádrž ) .
Těžko něco takhle na dálku určit. Automechanik by vyhodil zadní sedačky, otevřel plechové kulaté víko na podlaze a odpojil konektor na sestavě palivového čerpadla a žlutý vodič by propojil např. zvonkovým drátkem s mínusem/kostrou auta. Při zapnutém klíčku/zapalování by se mělo ukázat maximum paliva na budíku palivoměru-respektive ručička by se měla zvednout až "nahoru". Pokud se nic nestane, je chyba buď v konektoru na "předním sloupku" u řidičových nohou vlevo pod plastem v úrovni pedálů (jsou tam dva konektory, možná tři), v konektoru přístrojové desky nebo na tištáku, kde je budík paliva.
Na budíkách je měřák a ten dostává hodnotu pomocí odporového děliče, operačního zesilovače a tranzistoru.
Vada je v budíkách. Proletovat a nebo očistit a dotáhnout tu měděnou matičku na 7 klíč, která drží budík k desce s plošnými spoji.
V násrži to bývá vpořádku, ale i to nevylučuji.
Začal bych budíky.
Sundávat budíky společně s černým plastem palubky. Jinak se urvou bílé čepy zespodu budíků!
Povolit náhon tachometru na převodovce nebo ovlonit bowden, aby jsi ho co nejvíc natáhl dovnitř auta a budíky dostatečně vytáhl a dal za ně ruku abowden odpojil!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.