Nejste přihlášen/a.
Ahoj, pořídili jsme lada 2105 a protože na ní nebylo skoro nic měněno, tak se vyměnili oleje a i chladící kapalina. Barva byla sešlá oranžová (podle mě, tam byla 10+ let). Takže jsem udělal jeden komplet výplach vodou a dal novou s G12+, nejdříve začal prosakovat jeden spoj u termostatu (staré upínací pásky), takže jsem všechny vyměnil za nové a byl klid. Teď začal prosakovat ventil topení. Je mi jasné, když tam byla dlouho stará chladící kapalina, tak ztratila veškeré antikorozní přisady a bordel zacpal díry. Novou kapalinou se to vše dalo do pohybu. Teď mi jde o to, jestli mám ještě udělat párkrát proplach a dát G11, která by neměla být tak agresivní? Nebo když už jsem tam tu G12 dal, tak to nechat být...
Osobní zkušenost s vozidlem mám. Dokonce i podobnou "závadu". Řešil jsem to zakoupením disperzního přípravku, který se naleje do chladiče a utěsní veškeré netěsnosti. Doporučuji zadat si do vyhledavače "utěsňovač chladiče" a nějaký si vybrat. Dle mého soudu je to nejjednodušší a nejlepší řešení.
Já s utěsňovači mám jen dobré zkušenosti nevšimnul jsem si ,že by motor chladil hůře -za deset let se sahary sepli jen asi 2x v parné létě při tropických hicech přes českomoravskou ,do kopců! Doporučuji důkladný proplach pokud možno PROTI směru proudění chl.kapaliny ,pak nalít vodu,destilku... BEZ nemrznoucí směsi a jezdit -uvidíte zda bud někde téci nebo ne,pokud ne pak klidně vypustit vodu a nalít směs jakou chcete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.