Nejste přihlášen/a.
Airbagy někdo nejspíš "vykuchal" po nějaké nehodě.
Airbagy z vrakoviště nedoporučuji a už vůbec ne jejich amatérskou montáž. Odborníci doporučují airbagy měnit po 10 - 15 tisících km, což se sice nedodržuje, ovšem u airbagu z vrakoviště neznáte jeho historii a nevíte, jak se může dříve nebo později zachovat.
@jenyk: Máš pravdu, omlouvám se, Tady člověk jednou píše kilometry, podruhé roky a já už nad tím včera málem spal. Stačí se podívat na čas odpovědi
@k2: Irelevantní otázky. No comment.
Jakou potrebujete znat k airbagu historii? U ojetiny neco o airbagu vite, ci Vam na jeho funkcnost da nekdo zaruku? Jak byste definoval amaterskou montaz?
A co s něma dělají? To je vymontují z konstrukce a rozbalí jak parašutisti? Nebo jen změří ohmicky odpor pyropatrony, což třeba u VW koncernu hlásí diagnostika a v případě závady hlásí auto kontrolkou na přístrojové desce?
Je to slušné tahání peněz dle mého. Pokud bych vymontoval airbag a na konektor připojil odpor o ohmické hodnotě pyropatrony (do cca 5 ohm), tak diagnostika nepozná nic a pozná se to jen tak, že se demontuje palubka nebo svlékne sedačka či sundá stropnice a fyzicky se pytel omrkne, zda tam je.
Hodnota pyropatrony se s věkem nemění. Spirála pro zápal zůstává stejná. A pokud se přeruší obvod byt k jedinému pytli, tak jednotka bagů rozsvítí kontrolku na přístrojovce. Typicky se naruší obvod opotřebovaným kroužkem volantu nebo zaoxidovaným konektorem pod sedačkou.
Airbagy jsou aktivovany zpomalenim, ktere odpovida narazu do pevne prekazky rychlosti cca 25km/h.
Pravdepodobnost, ze 20kg srnka, ktera se prekuli pres kapotu, zpusobi dostatecne zpomalani, je mizive nizka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.