Nejste přihlášen/a.
Základ je měřit který okruh to sosá, typickou mouchu nevim, často rádio, možná altík..
Baterku nenech vybít pod 50% kapacity, jinak jde rychel do kopru, tj. nabíjet klidně denně (nebo aspoň odpojovat baterku)
Rádio 400 mA je strašně moc, tam problém bude... Klidně i ŘJ dveří (izolace vodičů v průchodce do dveří? Možností je spousta, fakt to chce vyndavat pojistky a zjistit který okruh sosá, pak se okruh hledání výrazně zmenší...
Zámek od té doby to zlobí = jdi po tom... Zámek = obvykle kabeláž k němu (klasika pokud je průchodka do dveří tak kolem ní) nebo mikrospínače.. To kolísání může být pohybem a mění se zkratový proud, někde na připojení rádia spínaným vodičem - za spínáním (připojuje to rádio) Ale to jen věštim z koule co mě napadne..
12,3 je při neodpojené baterce (je malý odběr) celkem normální i pro nabitou baterku.. Nabíjet je třeba při 12,0 a níž.. Dobíjení 14,2 je prakticky ideální.
Jj, elektrika neni vidět a v autě ani nekope. Jen občas svařuje když položíš klíč na baterku To jsme na tom podobně
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.