Nejste přihlášen/a.
Pises, ze mas olej nad kontrolni carou. K tomu ti muzu rict, ze to je velice spatne, protoze vznika v motoru pretlak, a ten (v podobe olejove pary) je nahore nasavan, a jde (nekdy jeste pres vzduchovy filtr) do spalovani, a skodi - a normalne by clovek myslel ze katalyzatoru, ale ne tomu ne tolik jako v prvni rade lambda-sonde (ty druhy, ta stoji asi 4000,-), a pak se hlasi kontrolka motoru. V servisu ti po napojeni Laptpu pod pristrojovkou behem par minut reknou, ze se jedna o nedostatecne cisteni emisi (ale blizsiho jeste nic nevi), a musi potom dale hledat (cili napojit na diagnostiku emisi) nez zjisti konkretni vadu - spatnou funkci jedne lambdy.
Mně to přijde jako nádoba (vana), měrka (oleje), rysky a pod nimi hladina. Tedy za mě taky nízká hladina oleje Pravděpodobně ji tehdy chtěli odlišit od klasické "olejničky", která je červená (že by byl tehdy problém udělat vícebarevnou kontrolku?) a v červené barvě signalizuje nízký tlak oleje. U nových aut bývá kontrolka nízké hladiny oleje stejná, ale v oranžové barvě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.