Nejste přihlášen/a.
Jablotron má svoje spínací relé, kterým přivádí plus přímo na žárovky L a P strany. Nepotřebuje tedy k tomu origo instalaci auta na ovládání blinkrů (přerušovač, pojistkovku,páčku,spínač varovek).
Od Jablotornu vedou vodiče přímo na Fastony na páčce blinkrů Feldy. Odtud přímo na žárovky L a P strany a ty jsou ukostřeny origo feldí instalací.
Jablotorn má svoje plus, které vede na své relé a má i svojí jablotroní pojistku k tomuto účelu.
Najdi si schéma Jablotronu click nebo akcent. Tam to pochopíš. Přímo ten jablotron má propojovací vodič asi 20cm dlouhý, který větví ze svého napájení do svého relé pro signalizaci blinkry. Typicky to mají z jednoho pinu na druhý v konektoru.
Přivádíš to do relé toho jablotronu či dálky. Až on to relé sepne, tak to napětí relé využije a pustí ho do těch dvou vodičů na žárovky blinkrů. Tedy pokud relé v jablotronu neseplo, tak ten krmící vodič zůstává u kontaktů relé uvnitř jablotronu a nepřepne to dál.
Princip relé.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.