Nejste přihlášen/a.
Kvalita nafty, styl jízdy, údržba (měnit olej).. Pokud se to nedělá správně, tak se to pak sype.. A auto jde z domu většinou když se vytuší začátek problému za raketu Tenhle motor pořídit nový a ohlídat si ho ano, jetý jen po kvalitní diagnostice že je v pořádku (a mít rezervu 50k kdyby smůla) a jinak od toho dál...
I ta 1,6 74 kW má svoje mouchy, i když celkově to je výborný motor. Rozvody nejsou v servisu blbovzdorné, občas papá olej, občas axiální ložisko kliky a oholí se snímač kliky.. Ostatní spíš drobnosti typu cívka, nějaké čidlo, podtlaky, volnoběžný ventil atd. Mám ho ve Focusu kombíku.. 1,8 je kromě spotřeby a přístupu lepší. Dvoulitr je taky OK. Obecně všechny benzíny jsou výborné a rozhoduje jaký ti stačí výkon, kolik máš na benzín a aktuální stav motoru...
To nejsou hospodské kecy, spoustě lidem to kleklo za raketu. Z různých důvodů. A to že ty máš jeden bezproblémovej kus nic neměni na tom, že ojetina s timhle motorem je riziková.. A možná stačí aby s tim rok jezdilo prase a taky by byl problém..
Baterka na Fordech drží často dlouho.. Dobíjí vyšším napětím ( u mne ca 14,4) a asi jí to dělá dobře.. Měnil jsem po 11 letech a to chcípla na vybítí při delším stání.. Varta vyrobená ve Špáňu. Další zase Varta a ta chcípla po dvou letech na šmejd. Teď Exide a zatim drží...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.