Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabia 1.2 HTp

Od: rhadley® odpovědí: 13 změna:
Zdravím, odešla mi skrtici klapka.. tak jsem ji nastavil a po ujeti par metru se to zase objevilo a nechce to vůbec jet .. Nevíte jak pokračovat dal? Děkuji.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Pokud odešla nezbyde ti nic jinyho než sehnat novou nebo jinou funkční a tu použitou samozřejmě vyčistit a nastavit vagem

Objednal jsem novou a furt to děla ..
asd1

Zjistit co opravdu odešlo...


VAG mi píše skrtici klapka .. nejsem debil Dělal jsem i základní nastaveni ...

Nejsi debil. VAG je debil.

asd1

VAG něco píše, ale skutečná příčina může být úplně jinde. Ty měníš klapku a on to bude přechoďák v konektoru... Jak tu ale padlo - nejsi debil, VAG je debil. Ale nezoufej, stejně jako ty (metoda pokus - omyl) postupuje většina servisů a ještě přihodí za "práci"...

koukni do kabeláže na levém podběhu je pod baterii a filtrboxem

kabely rozizoluj a prohlídni kabek po kabelu zda neni schnilí

 


0x

Zdravím,odkud si odjednával škrící klapku,nebo číslo?Při správně nastavení musí ukazovat v kanalu 060 čtvrtí řádek ADP.OK


doplněno 14.02.20 16:21:

Tak ono to bude,pár km takoví divní.Auto může špatně jet,nebo může být i větší spotřeba.Ona se ještě musí přispůsbit a naučit se čist hodnoty.


Od Kelly VDO .. Vymazal jsem hodnoty a udělal základní nastaveni v 060 a ADP bylo OK .. Akorát po chcipnuti to naskocilo znovu... tak jsem prolezl elektriku a vypadalo vše v klidku ... Zatím to teď jede .. tak uvidíme no Ale je divny, ze to nejelo a najednou to jede...

 


0x

Může být vadná kabeláž nebo oxidace v konektorech. U Fabie 1 běžný jev.

VAG je debil? No a co potom mechoši, kteří mění a mají VAG jen na mazání závad .

Může být i vadná ECU. Nic vyjímečného, ale není to časté.


Toho se prave ze bojíme no .. aby to nebyla řidiči jednotka ...
asd1

Tak vezmeš z vrakáče za pětiilo jinou funkční... Nejdřív projdi kabeláž a konektory, to je asi nejpravděpodobnější... Akorát se to blbě hledá, chce to schema a umět měřit...

Ona je nějak nedostupná či drahá? Co si ji někde vypujčit a přizpůsobit VAGem na své jen na zkoušku.

Řešil jsem jen zatím jednou takový problém. Byly uvnitř ECU studené spoje. Stačilo proletovat konekotr, mosfety a procesor. Naštěstí jsem si poradil sám a bylo to u monotronicka jednotka Bosch.

Jinak v dílenské příručce je to i jedno z možných řešení, když všechno selže. Zaměřil bych se na tu kabeláž a konektory. Snad u těch tříválců byl problém, že pohym motoru dokonce tahal silně za svazek a přetrhával dráty (pokud zrovna nehnili u podběhu (levý přední tlumič v mot. prostoru).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]