Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kód poruchy P0100 a studený start dieselu

Od: bohumil® odpovědí: 8 změna:

Může způsobovat nemožnost "studených"startů, u dieselového motoru, při teplotách okolo nuly a pod nulou, chyba "P0100" uvedená v diagnostice OBD II jako "Hmotnost nebo objem vzduchu - Porucha obvodu" . V potrubí od vzduchového filtru k turbu je namontována t.zv. "váha vzduchu". Jde o čidlo, zapojené do řídící elektroniky vozu. Mohlo by to mít souvislost a o co by mohlo jít? Po startu, na základě pomoci Startspreje a krátkém prohřátí motoru, pak již auto startuje bez problémů. Děkuji za reakce.


doplněno 15.01.20 22:19:

Jedná se o Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD, s motorem MercedesBenz. Jinak baterie, žhavení, rozvod a přepady paliva, včetně obou čerpadel, by mělo být v pořádku. Ale nyní jsem ještě zjistil, že v tom sacím potrubí je rověž snímač teploty nasávaného vzduchu. To by na to nemohlo mít vliv?


doplněno 16.01.20 08:49:

Tak jsem dnes hledal, v motorovém prostoru toho auta, ten "snímač teploty nasávaného vzduchu", který by snad mohl mít na to startování studeného motoru vliv (mělo by to být něco jako je v odkaze), ale at jsem jej hledal kde hledal, nikde jsem jej nenašel. Nevíte někdo, kde by to mělo být? Na přívodu vzduchu, od filtru k turbu, je akorát ta "váha vzduchu", ale to uvedené čidlo zde nikde není. A není tam ani žádný kablík navíc, že by nebyl třeba osazen. Zkusím zajet k nějakým automechanikům u nás, třeba něco poradí. Autorizovaný servis je od nás poměrně daleko (Ostrava, Brno cca 120 km).

motora.cz/...

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Dám na to ze zkušenosti ruku do ohně, že nemá...
A žhaviče jsou Ok?

 


0x

Co takhle napsat výrobce, typ, motor, rok vozu?

Závadu P0100 může mít i automatická pračka.

P0100 je základní závada OBD, tak pasuje snad na všechna vozidla, ale už z principu je třeba uvést detaily, čili typ vozidla atd.

 


0x
Spíš bych hledal chybu ve žhavení - špatné žhaviče nebo krátká doba žhavení nebo startér netočí jak má
Další problém múže být že padá nafta - zpuchřelé popraskané přepadové hadičky nebo náká netěsnost palivové soustavy

 


0x

Poslal jsem Vám odkaz na jeden spolek Jeepařů do soukromé pošty (sem se to nesmí).


doplněno 16.01.20 18:07:

Klidně se zaregistrujte, k ničemu to nezavazuje a dozvíte se tam i spoustu jiných zajímavostí, například o různých srazech a akcích.


Díky. Už jsem to tam prolistoval dříve a vše co se k tomutom problému vztahovalo, jsem si přečet, případně stáhnul. Dotaz jsem tam ale nezadával, nebot bych se měl registrovat a zatím jsem to považoval celkem za zbytečné. Já se nikdy naftáky nezabýval. Jenom benziňáky a v těch jsem se vyznal poměrně dobře. No a na "stará kolena" se ještě asi "vyučím" i na těch "dízlech".

 

007cz

0x

Snímač teploty nas. vzduchu bývá integrovaný v té "váze vzduchu", 1 snímač, 2 funkce ale tady nevím. Kolik má ta váha pinu?


Díky za reakci. To čidlo je samostatné a nakonec jsem je našel. Je až za turbem a v potrubí skoro těsně před vstupem do motoru a rozvodu vzduchu k válcům.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]