Nejste přihlášen/a.
Prosím doplň: Model Fabie (I, II nebo III, stačí i rok výroby), a zkus podrobně popsat mechanický stav auta (koroze, nehody a opravy po nich atp) + spotřeba oleje a pokud možno obecně stav motoru. Diagnostika je jedna věc, ucho zkušeného mechanika je věc druhá.
To, co uvádíš, bude hrubým odhadem za cca 20 tisíc. U auta v hodnotě +/- 40 tis. Kč už je to diskutabilní, ovšem ta hodnota závisí mj. právě na modelu a stavu. Pak jde i o to, že se může jednat o tzv. srdeční záležitost a pokud to auto dobře znáš, i taková oprava se může vyplatit, protože pak máš jistotu, že víš, v čem jezdíš. U koupené ojetiny to nevíš nikdy.
Konečné rozhodnutí pak stejně bude na tobě.
to Satam --?
Tady odpovídají dobří chytráci že neví ani že 1,4 -- 74 kW bylo jen v první generaci Fabii ,
jinak záleží na konkretním kusu ,ale prodat a koupit něco co neznáte může být také pokladnička ,
@renegade11: Nejsem totální znalec aut, natož škodovek. Takže mi promiň, že nevím, že motory 1.4 16V byly jen v I. řadě Fábií.
@radicks: Zda se ten motor montoval jen do Fábií I je pro tvůj dotaz naprosto irelevantní. Podstatné je to, co jsem ti napsal.
Mizí voda = bude tam i těsnění pod hlavou (nebo ruplá hlava apod.).. Počítej spojka, rozvody, zgenerálkovat hlavu, příp. palivová soustava/ lambdy... V servisu tam nasypeš počítej minimálně 20k.. Svépomocí za polovinu... K tomu pojistku, spotřebák typu nové zimní pneu... Pokud je zbytek v opravdu dobrém stavu tak to smysl má, ale jinak najdeš dost slušných aut levněji (a tohle nějaký nadšenec za dvacku ještě odkoupí.. )
Levnější může být vzít za 5k bazarový motor a jen ho přehodit, ale chce to od někoho ověřeného se zárukou že vrátí prachy když to bude jako to tvoje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.