Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neznama chyba motoru

Od: luko89 odpovědí: 7 změna:
Dobry den poradil byste mi nekdo s touto chybou na obrazku?
Jedna se o auto chevrolet orlando 1,8 benzin rok 2011 ale napichnul jsem ho sice pres captivu se ale se stejnym motorem coz by nemel byt rozdil a tedy jina chyba.
Dle popisku chyby by to mohlo byt nejake cidlo nebo snimac jenze nahoze u vackovy hridele jsou na kazde strane jak u rozvodů tak na strane od prevodovky dva zrejme ty snimace a jestli to je jednim z nich tak ale nevim ktery to bude..
Na netu jsem se jen dozvedel o jakem si pootaceni vackove hridele cca o 25stupnu pak ze by to mel ovladat jakysi solenoid diky tlaku oleje tak me jeste napada zda by za to nemohl i olej jelikoz u toho auta by mel byt 5w ale je tam 10w..ale rekl bych ze olej za to nemuze(mozna se mylim)

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Čidla mohou ukazovat správně. Rozdíly vaček v otočení způsobí vytahaný řetěz.

drive2.ru/...

 


1x

To,že ak niekto má autodiagnostiku,neznamená,že sa stáva automatický automechanikom. Podľa popisu to vychádza,že čidla sú v poriadku.Skontrolovat sa dajú osciloskopom,multimetrom alebo čítaním logu z riadiacej jednotky.Diagnostika vám hlási,že rozvody nie sú nastavené pre dané podmienky vstreku z riadiacej jednotky. Na motore je tých čidiel viac a hodnoty z ních ovplyvňuju pokyny riadiacej jednotky. Chybou môže byt aj ten olej,lebo je hustejší a pri rovnakej teplote oleja 5W má iné vlastnosti. Pokiaľ tie veci sú v poriadku,tak potom pristúpit ku rozvodom a ich regulácii.

 


0x
No a auto má nějaký problém, nebo pouze hledáš jen tak mouchy v diagnostice?
luko89

Rozsvitila se kontrolka motoru a pry to zaskubalo za jizdy a byl citit ubytek vykonu

 

feka

0x
Navíc diagnostiky Delphi si s Chevroletem moc nerozumí.
Oprava, měla to být reakce na Liborovo odpověď.

 


0x

Opel Tech by možná řekl lépe (diiagnostický SW).

Máte tam napsáno vačku sání, takže výfuková to nebude.

 


0x

Nechce se mi to moc zkoumat ten motor, ale určitě má variabilní časování, tak bych si řekl, že je závada v něm, že nesouhlasí poloha vačky se stavem kde má být, mám podobný motor .. Ecotec..

A časování je uděláno tak, že polohu vačky řídí elektronika pomocí (solenoidů) tlaku oleje, proto tam jsou ty snímače polohy...

A to to je závada, prostě vyšší level... A Delphi, alias Autocom atd. fungují běžně s Chavroletem... Možná ne jen se všemi modely...

U některých vozidel bývá v diagnostice v této situaci napsáno, že doporučují výměnu oleje, tuším že jsem to viděl u Nissanu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]