Nejste přihlášen/a.
Použijte přiměřeného násilí - páčení rovnoměrně proti sobě v napojení motoru a převodovky. Pokud jste někde nějaký šroub/šteft nezapomněli, měl by motor jít ven. Za svou dlouholetou praxi na škodovkách 1000MB - 125 jsem se nesetkal se zoxidovanými štefty na převodovce, i když všude jinde jsem se s tím potkal. Pak také nevím, zda je "mrkev" u Š-136 v setrvačníku uložena v ložisku nebo už je jen letmo. Pokud je v ložisku, tak tam se občas problémy vyskytly.
PS: Nezapomněli jste na startér?
Niky se mi nastalo, aby nešel vyndat motor. Musíte hledat, kde jste zapoměli šrouby. Dva jsou za zadními sedadly uprostřed pod černým krytem, zespodu je plech na krytí setrváku, výfuk tam taky drží, statrér. Hledejte a rukou zkontrolujte všechny nálitky, kde jsou šrouby. Některý štef by mohl být zoxidován, ale pohybem do stran se uvolní motor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.