Nejste přihlášen/a.
Mám pomoci vyměnit akumulátor u výše uvedeného vozu, zatím sem měnil u jedničkové fabie a tam to bylo v pohodě.
Ale ten kdo to měnil před tím říkal, že u ostatních aut to vymění do 2 minut a taky mu to trvalo skoro 20 minut.
Máte s tím někdo zkušenost, je tam nějaká zrada a nebo ten co to měnil jen "kecal".
Tak už provedeno.
U jedničkové fabie je po délce baterie plastové zacvaknutí tam je to jednoduché.
A u jedničkové oktávky je napříč baterie kovová pužina a chce to trochu větší sílu, stalčit a zapáčit od baterie.
Dobře děláš. Většina aut má dnes z 99% kostru spojenou s kastlí. Proto, kdyby někdo začal povolovat plus, tak se druhou stranou klíče může dotknout něčeho kovového a zkrat je tu (může i bouchnout článek v baterce). Při povolování mínusu a spojení druhé strany klíče z kastí nebo jinou kostrou se nic neděje, protože je to stejný potenciál.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.