Nejste přihlášen/a.
S tím autem už nejezdi než to necháš opravit. Očividně auto trápíš - přehříváš motor, protože se nemá jak chladit. Moje auto by se už dávno odstavilo a vyžadovalo servis. Když budeš mít kliku opravíš únik a bude to dobrý. Dost možná budeš muset nechat udělat těsnění pod hlavou motoru a kdo ví v jakém stavu bude samotná hlava... Dolej vodu, dojeď do nejbližšího servisu pár km a pozor na mráz a vodu v chladiči.
Kolik? Jak to máme vědět,když ja tajné co je to za auto a motorizace a další věci okolo,zda autorizovaný servis,normální či garážista nebo Pepík od vedle!
Jena tak mimo-GRD (motor typ 162 )stálo cca12 tisíc.Na Peu 106 typ HDYjsem dělal sám a stálo to 5000kč-2,600 materiál (těsnění pod hlavu víka hlavy svody výfuku Victor Reinz,těsnění opod sání Corteco,šrouby hlavy a gufera ventilů Victor Reinz)Hlava dio servisu na otlakování a případné orovnámí a komplet servis ventilů-zabroušení sedel a ventilů+ výměna gufírek ventilů2300 .Taky záleží kde se co koupí.třeba u Kelly by materiál přišelna cca dvojnásobek!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.