Nejste přihlášen/a.
Ahoj
Zitra bych mel dostat výplatu a zaplatit si pojištění na auto . Jenže ty vydridusi. Tupojistku zvedli o 1000 kc a kdyz jsem tam volal tak pry všem. Je možné si změnit pojištovnu nebo ted to musim zaplatit a az pak si změnit? Díky za rady
Já jsem vždy vypovídal u všech pojištoven smlouvu 6! týdnů ... A teď jsem to na netu i ověřil...
6 týdnů je termín, kdy se musí dát výpověď před termínem výročí smlouvy...
Pro Vás to tedy znamená zase počkat rok... A pokud nezaplatíte teď a budete na ni kašlat a pojistíte se jinde, tak Vás to dožene a stejně to zaplatíte a ještě s pokutou... To, že to nezaplatíte není ještě záminka k automatickému ukončení ze strany pojištovny...
Diesel má pravdu.
Musíme rozdělit na ukončení smlouvy výpovědí a ukončení smlouvy pro navýšení částky nežli jste ochoten platit.
Vidíte ten rozdíl?
Zkrátka písemně jim sdělte, že nesouhlasíte s jednostraným zvýšením částky. Buď jí nechají částku stejnou, nebo at ukončí smlouvu dle jejich podmínek.
Další týdny, nejdříve 8, pak 6 a teď 4 týdny. Kdo tomuto problému nerozumí, musí zoufat mezi odpovědmi, která je správná.
Je třeba se podívat do každé smlouvy, co tam kdo má.
Arne -jak dokáží že je to 4 týdny od dopručení když to neposílají s dodejkou?Oni můžou poslat . 1.11 a klient dostat díky dobrým službám klidně až 15.11.
diesel: to je trochu problém... Ale na věci to nic nemění, oznámení o nové ceně chodí v dostatečném předstihu, někdy i několik měsíců. Takže vždy je čas na 6 týdnů před výročím.
Měl by jste zajít do pobočky té pojištovny, pokud možno ještě dnes a tu smlouvu vypovědět. V té pobočce by jste zjistil, ke kterému dni nejdřív může být smlouva ukončena. Dle toho by jste případně zaplatil na další období. Možná že výrazně lacinější pojistné by jste mohl mít od pojištovny Direct. Záleží na tom, jestli jste způsobil nějakou nehodu a případně v jakém roce.
Samozřejmě, jak napsal danys, lze to udělat i "fintou" přes depozit. Ale je to časově opruz a myslím, že poplatek za depozit je 100 Kč.
Možná to lze udělati tak, že by jste s někým , na koho se můžete spolehnout, např. s některým příbuzným, sepsal smlouvu o prodeji. Na základě té smlouvy by jste zrušil pojitku a smlouvu by jste samozřejmě poté zničili a žádný převod by jste samozřejmě nedělal.
Na oznámení změny vlastníka registru je termín 10 dnů. Pokud prodám auto a za dva dny ho koupím zpátky, tak proběhly dvě změny vlastníka a v registru se to přepsat nemuselo. Naprosto legálně, žádná fiktivní změna tj. nejde o podvod. Nevím o předpisu, který by mi zakazoval koupit auto které jsem předevčírem prodal. Tolik k argumentaci pojištovny že bez přepisu neproběhla ani změna vlastníka.
Něco jiného je fiktivní změna vlastníka - to podvod je, pojištovně vznikne škoda a může jí vymáhat.
Pokud pojištovna zdraží, tak stačí v termínu nesouhlasit a pojistka končí k výročí.
Pojistná smlouva je vzájemná dohoda, kterou lze zmenit nebo zrušit vzájemnou DOHODOU: je to nejjednodušší.
Pojištovny mají složitý systém provizí a pohyblivýchsložek odměny zaměstnacl v závislsoti na počtu sjednanách smluv, délce ejichtrvání atd...takže se klienty snaží automaticky udržet co nejdéle a jako první radu jiom navrhnou dočasné vyřazení (( vyřazení z provozu),. protže smlůouva pak zaniká ze zákona...
Ale registr vozidel neníé vytvořen k řešení obchodněprávních vztahů člověka a pojištovny, nesmyslné rady o fiktivním prodeji jsou hloupé...a proč si brát volno chodit po úřadech se značkama a navíc plati ještě spráívní polatek? To je jen pro submisivní nesamostanné jedince kteří se nechají soukromou firmou - pojištovnou šikanovat...
Prostě jdětě na pobočku a DOHODNĚTE se na změně nebo na zrušení smlouvy a neodocházejte bez nové smlouvy nebo bez potvrzení o jejím UKONČENÍ...pokud narazíte na odpor, volejete vedoucí a opakujte jí že se jdete DOHODNOUT... Dlouho to nevydrží...
Takže jdětě to řešit na pobočku, dle možnosti hned.
Prostě náklady na odškodnění pojištění z povinného rostou a tak všechny pojištovny zdražují - s tím naprososto nic nenaděláte. Jenom to nezvedají současně, takže jeden měsíc jedna a za dva měsíce jiná.
Největší blbost je to nechat ležet a čekat že to nějak vyšumí. Jediné co poradím, neřešit sám ale obrátit se na nezávislého pojištováka. Každá pojištovna je jiná a někdy lze udělat nějakou kličku a nějak to spravit nebo zrušit. Veřejně vám rady dávat nebudu i kdybych znal podrobnosti - minimálně proto, že bych z toho nic neměl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.