Nejste přihlášen/a.
Máte někdo zkušenosti s novou Kia rio 1,4 ve verzi sport nebo celkově o tomto autě? Díky
má jí soused, 1.4 , ale verze sport to asi není, pochvaluje si, má jí asi 4 roky jezdí bez jediné závady, kia dnes snad dává 7-letou záruku, možná i na rio
ono na druhou stranu neni ta 7 leta zaruka zas takova vyhra. Pokud vim, tak u Kia je horsi dostupnost autor. servisu a krapet vyssi ceny.
takže yaris 1.0 je lepší volba? teď jak je v akční nabídce za 249tis. Cenově vychází yaris a rio přibližně nastejno.
nerikam to ani to. Ono pro kazdeho je vyhoda neco jineho. Ja vim, jak to chodi v autor. servisech a jeste k tomu mam znameho mechanika, takze pro me osobne zaruka neni vyhra, jelikoz za kazdou navstevou autor. servisu se dosti plati. A ta vidina platit 7 let za desticky a vseches spotrebni material ten ranec, o ktery si reknou, fuj. Vemte si, ze za 7let obvykle auto najede tak 150tisic km a ted si spocitejte veci a jejich cenu v autor. servisu + ruzne prohlidky po urcitem mnozstvi km. Nicmene pokud moc nenajezdite, tak se toho bat nemusite. Rikam to jen ze sveho pohledu, mam od sebe mechanika 200m
Toyoty jsou dobre drzaky, v Yarisu jsem jel kdysi testovaci jizdu, motor 1.0 neni zadna sila, takze pro 4 lidi to moc neni, jinak pekne auticko.
Ale znovu pisu, jsou to moje poznatky, kazdy muze mit jinou potrebu a zkusenosti
S těma předraženýma prohlídkama bych já neviděl problém. Je sice pravda, že toyota má servis dražší,ale záruka není nebo nesmí být podmíněna servisováním přímo u toyoty.
Takže se nemusí servisovat (výměna oleje atd.) jen u toyoty, ale třeba u hyundaie, renaultu atd. a přitom tím neporuším záruční podmínky?
Jasně že nemusíte servisovat jen u značky. V záručních podmínkách si prodejce nemůže diktovat podmínky, dvouletá záruka je ze zákona. Jinak z těch dvou bych určitě bral toyotu, kia je hodně problémová.
bral bych také yarise, s modelem r.v.1999 mám naježděno 315 tisíc km bez jediné závady, u yarise jsu ale nové originální díly nekřestansky drahé, ale stačí nebourat a je to v pohodě
yaris má motor 1.0 VVTI, do roku výroby 2002 má tento agregát 50 kW, později od r. 2002 48 kW z důvodu složitějšího emisního systému, jsou i motory 1.3 VVTi a na ten Fabia nemá
a teď motor 1.0 VVT má 51 kW. Určitě to nebude žádný ďábel, ale bude to dobré a spolehlivé vozítko pro příměstský a městský provoz s malou spotřebou a nízkým povinným ručením.
máte pravdu, původní motor 1.0VVTi s promělnlivým časováním sacích ventilů byl ve své době bombou, i v dnešní době je dle mého názoru lepší než většina konkurenčních litrových agregátů, autíčko je lehké a motor pro běžné ježdění bohatě stačí, když se trochu víc vytočí jede jako ďábel, ve městě a na okreskách s přehledem předjíždím i větší auta...
tak jsme nakonec koupili yarise, tak snad bude sloužit. Jen bych se chtěl zeptat, nikde jsem nenašel, jaký tlak má být v pneu na přední a zadní nápravě, netušíte tu někdo? A ještě jedna věc - máme dva klíčky a jeden je na dálkové ovládání a druhý ne. Jde dodat dálkové ovládání i k druhému nebo to bohužel nejde?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.