Ten egr ventil mi vyměnili v servise ne autorizovaný na základě diagnostiky. Začala svítit kontrolka. Děkuji za odpověď.
Kontrolku EGR neznám...jen "grilované kuře" alias všeobecnou závadu...alespoň víte, že ne vždy se člověk musí řídit tím co píše diagnostika...musí se vyloučit i další věci...Vás to stálo pár peněz, tak?e v pohodě.
kuky,,kde bereš jistotu že ten egr nebyl vadný? Muže to být dvouhmota, spojky nebo mechatronika, na dálku to nikdo nezdiagnostikuje. Jen bude plácat viz. kuky.
Proto píšu, že je třeba vyloučit další věci, protože určitě diagnostika nenapsala Vyměnit ERG.
Někdo to rozhodl a je otázkou jak k tomu došel. Může to být dvouhmota nebo třeba prasklá hadice vedoucí k turbu.
Je potřeba bádat a ne hned něco vyměnit, kdo to má platit?
Co má společné hadice od turba se špatně řadící převodovkou? K tomu egr muže být souběh několika závad, víš něco co my ne?
Chvála bohu ale mám mechanika který mi dovolí být u opravě a ano i ten egr byl vadný. On též typuje na setrvačník ale se přiznal ze moc do tohoto kecat nechce Lebo automatické převodovky není úplně jeho kafe
Pokud to rachtá za studena, muže být dvouhmota. Kdy se měnil olej, filtr, muže být málo oleje ucpaný filtr, je to 6 nebo 7 kvalt, suchá nebo mokrá spojka? Neznámých je hodně, příčin také.Jedině rozdělat a pak se uvidí. Jinak dsg je klasická manuální robotizovaná dvouspojka, žádná věda, odchází většinou setrvák a spojky, jen chce pravidelnou udržbu.
Tady je jediná rada, pokud mechanik nezná, neumí, najdi jiného.
007 olej i filtr jsem jsi nechal měnit v autorizovaném servisu v Hradci Králové asi před 17tis. Kilometru. Každopádně ho beru na opravu do vw servisu jen jsem byl zvědavý či neměl podobný problém někdo, aby jsem nedopadl s tím tak že by mi nezačali vyměnit vše postupně a zbytečně zaplatím horibilni prachy.
Či je to suchá nebo mokrá spojka to fakt netuším. Já upřímně tomu nerozumím. Vím jen tolik že je 6 stupňová dsg
6 kvalt má spojky v oleji, 7 kvalt suché, ale pokud do toho nechceš zbytečně cpát prachy, dej to někomu kdo to mu rozumí, ne někomu kdo se na tom bude učit.
Je to šestistupňova. Samozřejmě ze bych nedal nikomu ktory tomu nerozumí. Jen jsem byl zvědav či neměl někdo podobný problém. Nerad bych dopadl tak ze postupně budu na tom měnit díly a snad někdy povede najít ten vadný díl a já narval 50-100 tisíc korun zbytečně. Už jsem se objednal do olfincar at mi zjištějí co mu vůbec je.
Každopádně vám všem děkuji za ochotu pomocí.