Nejste přihlášen/a.
Nájezdová rampa. Popř. nájezdové klíny rozumných rozměrů.
A pozor na sousedy a kontrolu z Životního prostředí!
@boban: Musel bych hledat po netu, což můžeš taky a sám. Jinak obvykle to bývá "domodělo".
Nájezdová rampa filsonstore.cz/...
klínová vercajk-pardubice.cz/...
ale když chcete měnit kolo je to k ničemu.Navíc obojí se bude asi bořit (propadat)-co máte za podloží?
Vzal bych klasiku alza.cz/... a někde zehnal silnější (aspoň 4mm) plech cca 60x30cm na podložení
asd1: proto píšu plech na podložení aby se nebořil a mohl popojíždět
Tento typ zvedáku je na trávu nevhodný - zvedá obloukem = musí popojet, jinak táhne celé auto po zemi do strany. Ten plech to řeší, ovšem pokud není na pevném tak se prohne.. Na trávu nůžkový nebo panenku, které zvedají po přímce (na měkkém podložit prknem)... A nejlíp rampa samodělka příp. nájezdy...
Ano vim, ale radši jsem popojíždění zmínil.. Dost lidí si může myslet, že plech je kvůli boření heveru (to takový problém není), ale je hlavně kvůli nutnosti popojet při zvedání.. Když se kolečka zaboří tak to snadno vylomí i práh v dobrém stavu nebo se smekne v místě opření..
tento typ zvedáku taky není určen za prahy! Už jsem viděl dost Octavií 1 s pomačkaným lemem prahu.
Za trojúhelník ramene nebo za zadní nápravu.
asd1: To, že nůžkový a panenka zvedají po přímce, ničemu nepomůže, když bok auta při zvedání opisuje oblouk (o poloměru rovnajícímu se rozchodu kol) a ideální poloha zvedáku (bod svisle pod místem, za které zvedá) se tak posouvá ke středu otáčení, tj. pod auto. Naopak, pevná poloha heveru je v tomto případě na škodu, jelikož ten se pak poloze auta nemůže přizpůsobit jinak, než náklonem, který při vyšším zdvihu může být dost výrazný a značně snížit už tak poměrně nízkou stabilitu zvedáku.
Ano ale poloměr je skoro dva metry a zdvih běžné panenky 10 max. 20 cm, tj. to jde zanedbat a brát to jako přímku..
Break pokud podložíš aby se nezabořil tak je to OK, samozřejmě na samotný hever se nesmí spoléhat nikdy a vždy je třeba zajistit proti spadnutí = pod autem cokoliv co vydrží když hever selže (široký špalek, kolo apod.). Bez zajištění bych pod auto nedal ani ruku a to ani na pevném. Rozpláclých je víc než dost...
Mmch. už jsem viděl dílenský hever se závitem v nosné matce prošoupaným skoro skrz, z 5mm závitu zbývalo tak 2 a byla zralá na projetí..
Už několik let používám tento: lidl-shop.cz/... a jsem s ním spokojen. Na trávě bude třeba pod něj dát fošínku nebo kus silnějšího plechu. Ale pozor, hevery z hobbymarketů vypadají na pohled skoro stejně, jsou o 100-200.- levnější, ale mnohdy nefungují pořádně ani nové.
Na pojízdný hever ,viz odkaz p.Magor a Mak , dávám i na pevném ,tj na parkovišti.zámkovka,asfalt... kus fošínky tl asi 5,5cm a o 10 cm delší a 5cm širší než hever.Na ní mám ještě připevněno madlo s ůchyty na mont.páku heveru.
Jinak nemám problém ža by mi někdy auto s heveru padlo-je to spíš o hlavě a jak se umístí!Toale neznamená že pod něj lezu jen když je hever,na to mám ještě odřezy trámů včetně mont. koziček.Jinak pokud je třeba do slova a písmene pod auto lehnout-mám na to nájezdové rampičky-30cm vysoké.když dám pak cítu do nejvyšší servisní,tak pod ním můžu i sedět nejen ležet!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.