Nejste přihlášen/a.
Je potřeba otočit klíčkem trošku víc, jinak najít + od baterky třeba na startéru nebo spínače světel zpátečky na převodovce. Nebo +12v zavést přes zásuvku tažného 13pol, pokud je plně zapojena.
Když zamykám auto bez baterky-tak jako postaru-zamáčknu kolíčka spolujezdců a klíčem , u řidiče.,nebo zamknu centrálem s otevřenou kapotou a auto pak otevřu opět jako postaru!
Máš to asi pokažené. Do vložky klidně mohla vniknout voda a stavítka nechodí jak mají. Zkus to promazat WD-40.
Zámek mazat něčim na bázi teflonu (nevysychá a časem nezalepí)
Baterku nenechávat vybitou dlouho - u kalciovky stačí den a je po ní (sulfatace elektrod). Pokud nenabíjíš v autě, tak si vytáhni dráty aby auto odemkl (připojíš na baterku venku, odemkneš a pak baterku namontuješ)
martinmartas: na benzince, hornbach,baumax,obi,bauhaus,globus,tesco,... WD-40 je řídký univerzální olej a hodí se na vytěsnění vody, zavzlíná i do zarezlích závitů a mikro stavítek zámků. Doporučili mi to přímo ve FABu. Vazelínové spreje sice nevyschnou, ale dostatečně nevyvzlínají i do míst, kde je potřeba rozpustit či ošetřit díly.
Pak klíčkem několikrát zašoustej ve vložce zámku a zkus otočit doleva či doprava a musíš to rozhýbat.
Pokud není zasunut v zámku zcela až nadoraz, tak otočit nepůjde.
Hmm tak to nic.U Xantií (X1,nevím jestli i X2 po fl) se na vložce zámku roztáhnou časem takové pacičky a klíč se pak díky tomu jen protáčí,ale neodemkne,takže pokud není dálka tak se auto nedá odemknout či zamknout,ale zase je dobré že to není naráz , ale postupně se zhoršujíící funkce zámku
diesel: U VW se někdy stává, že prdne spojovací tyčinka, která je v ose z vložkou zámku a klíčem. Pak se klíč točí pořád dokola.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.