Nejste přihlášen/a.
Pokud by to bylo těsnění,tak by voda nezvykle tlakovala a bezpečnostním ventilem by docházelo k úniku.Což by bylo poznat na úbytku chladící kapaliny.Tohle je normální stav jízdy na krátké vzdálenosti.Při prasklém těsnění by na víčku bylo velké množství husté pěny a navíc na měrce oleje by byl vidět kakaový odstín a oleje by naopak přibývalo.
To "šetření motoru" je spíš na škodu... Víčko otři, ujeď delší jízdu a uvidíš jestli se tvoří dál nebo ne.. Další příznaky těsnění hlavy bublinky ve vodě, tlakování hadic, olej ve vodě atd.
Tvorba šlemu je normální při krátkých jízdách se studeným motorem, příp. pokud je v háji termostat a motor se neohřeje na provozní teplotu...
Pokud voda mizela, tak prohlídnout kam mizí (místo úniku je barevně vykvetlé) - chladič, napojení všech hadic i pro výměník topení, vodní pumpa gufero atd.
Když je bílá emulze jen na víčku, je to normální, to je vykondenzovaná voda. Kdyby se však totéž objevilo na měrce, je třeba okamžitě přestat jezdit a provést opravu. Vadné těsnění je nejčastější, ale ne jedinou možnou příčinou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.