Nejste přihlášen/a.
cau lidi mam skodu oktavii 1999.nastartovat mohu jen tehdy kdyz dam kod do palubovky.skousel jsem se zeptat jak to mohu vytahnout nebo zrusit ale nikdo nevi jak na to jestli vite jak se to dela tak poradte dik
Vadný čip imobilizéru v klíči, asi nový klíč s čipem. Umějí určitě v autorizovaném servisu, kopii funkčního mi udělali i někteří zámečníci (ale to možná nebylo úplně košer). Připravte si přes 1000 Kč a není to na počkání. Zrušit zadávání kódu nejde. Buďte rád, že to jde aspoň takhle, v Octaviích po r.2004 už to nejde, zneužívalo se to při podvodných krádežích.
Jarku toto zadávání kodu se dávalo origo do Peugeotů do Octavie to muselo být doděláno dodatečně. Někdo to tam namontoval aby to právě šlo nastartovat právě jen po zadání kodu. Pokud to chceš odstranit tak je ptřeba nejprve zjistit co je tím ovládáno (blokováno) jestli startér nebo čerpadlo že by to někdo napích na počitač si nemyslím. Jak se to chová když se nezadá kod. Točí startér? Zabzučí čerpadlo?
Měl jsem Octavii roč. 2001 a tu šlo nastartovat klíčem bez čipu pokud jsem zadal kód. V roč. 2004 to už nebylo.
Já si nejsem jistej jestli to nebylo v oktávkách od roku 2000. jinak už jsem podobnou "vymoženost" v pár autech odpojoval páč to majitele otravovalo.
Řekl bych, že tohle byl přímo imobilizér v palubním počitači, Jinak by to asi těžko komunikovalo přes jeho multifunkční displej kam z něj šly jeho další údaje. Ale já byl jen uživatel, vidím, že Vy jste od fochu.
Ono to že je člověk od fochu neznamená že zná a pamatuje všechno a hlavně výrobci aut kolikrát dokážou zamotat makovici. Přijede někdo s autem je tam v elektrice zadělána nějaká kravina a člověk se toho ani nedohledá protože bylo vyrobeno tak málo kusů že to ani výrobce nikde neuvádí. A nebo uvede že to je montováno od roku xy ,ale už to tam dává od podzimu předchozího roku. Pak člověk objedná díl a zase ho musí vymněnit no prostě jsou to dovedove. A nebo taky souběžně montuje dva podobné díly na stejné auto ale nejsou zamněnitelné.
Něco podobného se sekačkou: padal řemen pojezdu a v záručním servisu mi tvrdili, že jsem si ji už jednou vyměnil sám. Až po dlouhých tahanicích a když jsem začal být ošklivý uznali, že to asi bude ta od výrobce. Možná jeden typ došel a než se znova nakoupil výroba nesměla stát. Jen to nikde nebylo zadokumentované.
pokud nezadam ten kod a nastartuji tak motor naskoci jen na 2 maximalne 3 vteriny a vypne se sam ale palubovka sviti vse funguje tak to bude asi ten starter
to startér nebude to by netočil. Jinak je to tam origo a nebo je tam dodaná na středovej panel klávesnice?
doplněno 04.02.10 23:39:Zkoušel jste nastartovat z druhým klíčem?
to original zapojeny protoze mam instrukce jak ty kody tam vlozit v original knizce od skody
doplněno 04.02.10 23:45:ty kody tam vkladam s ovladacem na hodiny a na vynulovani kylometru kdyz oba stisknu tak se obevi 4 nuly a pak musim dat ten ctyrmistny kod a pak to stlacim jeste jednou ono se to vrati do normalu a pak strartovat uz jde bez problemu
V tom případě je to přesně to co jsem měl já. Jedním knoflíkem se určí číslo, druhým se vloží. Mám dojem, že jsou u toho potřeba obě ruce .
to je presne ono jen ten druhej klic taky funguje stejne
doplněno 04.02.10 23:49:a jde to zrusit?
jenze jeste jedna vec ja nemam klice s cipem ty klice jsou oba bez cipu to jsou obycejny klice ja nemam ani dalkove zamikani
Ten čip je v klíči ale že by odešly v obou klíčích to se mně nezdá to bude v něčem jiném. Nejspíš to bude muset na počítač jestli něco prozradí.
tak dik lidi pomohly ste mi skusim jeste se poptat servisech zatim kdyz jsem se ptal tak nikdo nevedel ze nejaky kody vubec v oktavkach existujou
No bohužel právě že nepomohli tak nemáte ani zaco děkovat. Oni ty čipy taky odejdou málo kdy vpodstatě i když se namočej do vody tak se jim nic nestane. Zkuste zajet na počítač ale třeba se někdo ještě ozve kdo mněl tuhle závadu.
Ten čip je na foto ten černej váleček vedle baterky.
No k tomu čipu musí být u někde u skříňky zapalování taky vysílač/přijímač. Tipl bych to na něj.
Jestli máš dva klíče, tak vyzkoušej druhý klíč. Když bude fungovat tak v prvním klíči je vadný čip. Čip se dá vyměnit ale musíš potom nechat naködovat nový klíč. Vyjde to levněji nežli koupě nových klíčů.
doplněno 05.02.10 15:50:Děkuji Repákovi za upozornění. Imobolizér blokuje vozidlo. Použijte Vag Com.
skousim vam sem dat foku meho klice ale nevim jak nato po otevreni klice jsem uvnitr nic nenasel zevnitr je uplne prazdy ten cip tam nevi vubec ani nic ostatniho tak nevi co stim
Jarku jarku vy jste mně dal furt mně to vrtá v makovici . Ten snímač (čtečka) je součástí spínací skříňky to bude stejné jako u 2000 a víše ale že ten by odešel, no možné je všechno. Já osobně bych zajel do servisu na počítač a nechal znova načíst klíče pokud by tam byla závada na čtečce mělo by se to taky ukazat. Jenom se zeptám začalo to dělat z ničeho nic a nebo bylo v autě něco děláno pod přístrojovkou?
A do kdy to fungovalo bez kódu?
Jinak při rozebírání klíče není problém si tihi čipu nevšimnout, vypadne a hledá se pěkně blbě. Je malý a tmavý.
doplněno 05.02.10 20:42:Jestli vám to dělá od doby, kdy jste auto od někoho koupil, tak jste "na zabití" .
lidi mely ste pravdu otevrel jsem klic a zadny cip tam neni ani v tom druhym klici tak to bude asi ten proble protoze kamaradovi se stalo to samy kdyz ten klic otevyral tak mu ten cip vypadl a taky ted musi davat ty kody
Ještě jednou: to auto máte odedávna a začalo to dělat teď nebo ten kód musíte zadávat od doby kdy jste auto od někoho koupil?
Pokud platí druhá možnost tak buď bývalý majitel oba klíče ztratil a nechal udělat podstatně levnější klíče bez čipu. Nebo si aspoň jeden klíč nechal - pokud ví kde bydlíte tak vám s autem kdykoli odjede. Nebo je další možnost: ty klíče s čipem nikdy neměl neb neměl ani to auto - podíval bych se do databáze kradených aut PČR, jsou i mezinárodní databáze.
uz jsem to takhle koupil kdyz jsem se ptal predchoziho majitele proc se davaj tam ty kody tak mi rekl ze stratil klice a dal udelat novy a ze ty kody tam jsou od ty doby co udelal novy klice
doplněno 06.02.10 14:22:kradeny neni protoze jsem byl na prepisu
Jo tak to by mělo být OK. Podle VIN Ti udělají nové klíče s čipem ve značkovém servisu, ale trvá to, buď to nechávají dělat v Bolce nebo si to tam aspoň ověřují. A žádná láce, tak 1200,- za kousek ... Být Tebou nechám si udělat jeden s čipem na používání a ty bez čipu si nechám jako rezervní.
No, zvaž možná nejdřív nechat přestavit zámky nebo je vyměnit, nevíš, kde se originál klíče toulají. Auto je sice přes 10 let staré, ale když Ti s ním bývalý majitel odjede a někde v garáži ho rozmontuje na neidentifikovatelné náhradní díly, tak má jistý vývar s minimálním rizikem. Možná jde i překódovat a původní klíče budou mít smolíka. Záleží kolik jsi za auto dal, v jakém je stavu a na kolik si ho ceníš. Nebo bych za 500,- nechal přidat "tajný vypínač" a to ho zmate tak, že neodjede.
uz jsem se nato ptal v servisu a pry to trva 5-7 pracovnich dni ze midaj novy klic a nakodujou ho
Tak dobré ježdění a at auto nezmizí. Já najel na 5 Octaviích tak 600 tis. a nikdy mě žádná nenechala ve štychu.
V plzni jsou moc šikovný našla jsem je na netu - autozamky.com mě osobně pomohly s meganem a to jsem u autorizovaného servisu nepochodila. Krabicka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.