Nejste přihlášen/a.
A co se za ty 2 roky vlastne na aute delalo/menilo? Predpokladam, ze zakladni veci typu palivovy filtr, svicky atd probehly? Co cerpadlo, co cisteni nadrze probehlo tedy nebo ne?
Zkousela jste nekdy vyjet nadrz do sucha a natankovat plnou nejakeho "premioveho" paliva? Tankujete pokazde na jine pumpe?
No když jsem několikrát platila za výměnu filtru, tak mi v jiném servisu přísahali, že na ten filtr nikdo aspoň rok nesáhl... Ono je to těžké, když nedokážu zkontrolovat, co tam opravdu udělalali a co si jen naúčtovali. Nádrž vypláchnut odmítli ve dvou pravnách rovnou s tím, že to tím nebude a že je to u Oplu strašně moc práce...
To výše zmiňované čidlo mechanik měnit nechce, jsou tam stejně dvě a na diagnostice by se ten problém ukázal.
Chtěla jsem vyřešit únik oleje, jen ho dolili a řekli si 500,- ...v podstatě nevlezli ani pod auto, protože byl odchlípnutý kryt motoru a vůbec o tom nevěděli... Představa, že si vyžádám měření čerpadla a budu trvat, že u toho budu, je absurdní...to bych si tam musela sednou na lavičku a celý den čekat, až se to rozhodnou udělat... :-/
Dávám tam benzín bez biosložky a liju před a po tankování líh...
Ještě někdo přišel s možností nějakého vadného relé, ale to mi jen řekli a auto mi vrátlil...
Diagnostika výladek signálu ukázat nemusí... Stejně tak výpadky pal. čerpadla..
Přidávat líh je zbytečnost - v současném benzínu je lihu víc než dost Smysl má VIF (mmch. ten je jako aditivum v prémiových palivech např. Verva), dávám panáka na nádrž a na 99% to není jen placebo, dájí se dohledat testy včetně fotek zakarbonování ventilů/ rozdíl s/ bez a ty testy nejspíš zfalšované nejsou, když se podívám na svíce tak to fakt funguje + spotřebu mám opravdu nízkou a jen "rukama" to neni, bez VIF jsem se na takovou spotřebu nikdy nedostal, teď bežně...
Práci si ověříš označením dílu, nejlíp barvou která je vidět jen pod UV lampou . Příp. tečka barvou na šroub, na díl na autě apod. Pak víš jestli je měněný nebo ne... Dobrá je i gravírovačka a dávat svojí nenápadnou značku, to se vyplatí i u nových aut např. proti ukradení bezvadného dílu při garančce...
Je to sice laický názor, ale myslím si, že logiku má:
Při vyšších otáčkách a zátěži je větší spotřeba, tedy i průtok paliva z nádrže do motoru, než při volnoběhu. Jestliže tedy motor běží při šlapání na plynový pedál a jízdě (kdy je třeba přivést více paliva), ale nedrží volnoběh (kdy stačí málo paliva), tak asi nebude problém v přívodu paliva.
Pokud je tato úvaha správná, tak asi nebude problém s nečistotami v nádrži, které by ucpávaly sítko, nebude nedostatečný výkon čerpadla, nebude zanešený filtr paliva, ani nikde ucpaný přívod paliva ...
Co závadu způsobuje sice nevím, ale myslím si, že je možné vyloučit příčinu s přívodem paliva.
Tak ten vyměněný ventil reklamujte ne? Teda pokud k tomu máte nějaké papíry... Netuším co na tom tak dlouho řešíte, připojím diagnostiku a jedu se projet. Na grafu musí být vidět co se stalo, jestli byl nizký tlak paliva, vzduchu nebo to prostě zdechlo a tudíž je problém v elektrice... jenže na elektriku dle mého názoru ještě nikdo nekoukal, protože jednodušší je (ne)vyměnit filtr nebo (ne)vyčistit palivovou nádrž než si s hrát z "drátkama"
Sice u Fiatu,ale dělalo mi to čidlo otáček.Na diagnostice taky nic.Koupil jsem nové čidlo a od té doby byl klid a auto jezdilo jak nové.Nejhorší bylo,když auto zničehonic zdechlo uprostřed křižovatky.
Jak tady píše někdo předemnou, mám taky takovou zkušenost: snímač otáček na klice! A druhý tip: když to přestane jet, tak zkus zda slyšíš po otočení klíčku čerpadlo v nádrži... Někdy to chce trochu citu, nebo i druhou osobu a poslouchat... To je druhá obvyklá závada ... Snímač na klice není zase až taková investice, nechal bych ho stejně vyměnit... Už jen k vůli pocitu, že jsem proto něco udělal... A vypíná to nepravidelně? Nebo třeba po 20 minutách jízdy? Setkal jsem se s tím několikrát, na značce vozidla vůbec nezáleží...
Tak to není žádná pravda... To může být spřažené třeba s teplotou... To mám odzkoušené ten snímač na klice cca 6x a to čerpadlo 3x... Čerpadlo se klidně zastaví, vychladne a zase jede. A ten snímač se tak chová dost často... A přitom je to jenom cívka s konektorem... Já si myslím, že bývá často přerušovaný spoj.. (studený spoj cu vodič cívky na konektor )
Mě pomohli se špekem u Opla Vivaro (duchařina v řídící jednotce, ani ofiko autorizák si s tím neporadil, resp. jen by byl schopen mi za 100.000 vyměnit ŘJ za novou) finálně až u pražského neautorizovaného specialisty na Opely na Praze 5. Když sem dám jeho jméno, tak to zase bude někdo brát jako reklamu na něj...
Uherské Hradiště je přes celou republiku.Tak Vám poradím na dálku. Vyšroubujte víčko od nádrže a nastartujte.Nechte běžet motor a uvidíte jestli motor dle Vašich zkušeností chcípne.Jestli ne tak je vadná pružina v zátce a nepropouští vzduch do nádrže. Měl jsem stejnou závadu , autor. servis Ford byl bezradný. V zátce jsem ucvak jeden závit pružiny a závada byla odstraněna.Dejte když tak na email vědět. Hodně štěstí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.