Nejste přihlášen/a.
To je úplně normální! Chladiva ubývá... A když ho je málo, tak třeba i vypíná, ale pokud máš někde ve výdechu 20°C a někde 11°C, tak bych to viděl na závadu v rozdělení vzduchu , čili v klapkách... Nevím zda máš klimu automatickou , či manuální. No a cena chladiva R134 docela stoupla, ale nemělo by to být nějak likvidační... Spíš bych se bál, kdyby byla chyba v elektronických klapkách... tam už je zpravidla cena jinde...
To je v palubní desce soustava klapek, kde se vzduch dělí... To množství chladiva má vliv pouze na teplotu chlazení jako celkovou a zbytek je založený na tom, jak se ten vzduch rozvádí... Pravděpodoně tam netěsní, nebo nedovírá nějaká klapka co odkloňuje vzduch sání z topení...
To je zpravidla uděláno tak, že výměník topení topí pořád a okolo něho proudí vzduch... Když s etopení zavře, tak s epouze odkloní vzduch tak, že výměník topí, ale vzduch z venku jde odkloněný, čili jede mimo... A pak je tam klapka, respektive více klapek , třeba levá strana, pravá strana, dle výrobce a řešení...
Před 5 roky... Klimu máte nechat vydezinfikovat a doplnit aspoň 1x ročně. Jinak to může být i hazard se zdravím.
chladivo.. kompresor umre vetsinou uplne, jednou rocne fakt netreba ale po 3 letech je to casto vicemene prazdne, dle toho jak casto klimu pouzivate. Mimochodem doplneni chladiva stoji fakt malo, ted jsem to resil jen kvuli navsteve rodicu, a mam mrtvy kompresor, ktery se da z vrakace sehnat zalevno, ale nemam to potrebu resit, kvuli jedne tydenni navsteve (horko mam rad)
Když máte na opici, musíte mít na banány
70 € za rok - to je víc jak 1/2 náplně, to musí někde pěkně unikat...
skoda davat penize jednou rocne za par gramu chladiva kdyz muze sem tam zaplatit zadreny kompresor
85 eur si daval tak mozna za celou napln kdyz byla klima prazdna, pokud servisujes kazdy rok tak platis jenom rozdil mezi odsatym a doplnenym chladivem + praci
k repasovanemu kompresoru skoda slov ...
ne/servisovani klimy nema na zaruku auta zadny vliv
Tu sa dá len jedná vec poradit. Navštívte servis,ktorí sa zaoberá čistením,kontrolou,plnením a opravou klímy. V domácich podmienkách nespravite nič. Poriadný servis musí odsat chladivo,skontolovat tesnost natlakovaním s kontrastnou látkou,ktorá sfarbí prípadné miesto úniku.Až je všetko OK,tak naplní klímu vaším chladivom a doplní novým.
Tak zapřemýšlej proč to tak může být! Máš jeden zdroj chladu... Tak jedině rozdělením toho vzduchu !
Viděl bych to na nedovření klapky... Na tom není co řešit, ale rozdělat palubní desku není žádná legrace... To je pořád dokola...
ale někde musí přisávat teplý, nebo nechlazený vzduch asi, aspoň trochu..., když jinde je chlazený..., zkus si na netu najít jak je to tam zapojené... Jak by jinak bylo možné, že když nasávám studený vzduch, že na konci mám nechlazený? Musí tedy přisávat, třeba z výměníku topení... Třeba u Octavie I je normální závada, že klapka co odkloňuje topení není těsná a ona i v létě při vyplém topení topí...
Pokud si dobře vzpomínám,měl jsem to kdysi u Laguny II podobné.Z levé strany šel vždy znatelně chladnější vzduch,podle diskuze na Renault foru to způsobuje vadný motorek ovládání klapek-mluvíme samozřejmě o automatické klimě.Auto jsem prodal,neřešil jsem to,ale závada to byla velice podobná.Teď mám jiné auto s podobnou klimou,už jsem ji nechával znovu plnit a když se snížila náplň po několika letech,chladila méně,ale ve všech výdechách stejně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.