Zdravím,mám golf 6 1.2 tsi,už necelý rok pozoruji takové tupené loupaní do volantu citit to jen když mám na volantu ruce,nejvíc to dělá když jedu na nerovnostech ,popíši za jízdy--- nad 140km citím jak mi trošku začína vibrovat pravá strana(citím to od spolujedceovi strany a pří dlouhé táhle zatačce se přenaší ,takové tupé loupání do volantu,žádné velké rány ,prostě takové prasknání ve volantu pří rychlosti do 140km to nedělá a další poznatek,když prudce zabrzdím,z velké rychlosti ,tak mi začne vibrovat volant,jako když jsou špatně vyvážená kola ,nebo kotouče v prd..(kola vyvažená ,kotouče nové ,destičky ) ,další poznanek ,když jedu třeba pomalu a přejíždím kostky třeba 20km ,tak mi to loupe taky do volantu ,takové male rány ,jako kdyby bylo řízení volné, myslel jsem si jestli to nebude ložisko kola a nebo vymlacené pouzdro na řízení ,nejvíc je to znát při male rychlosti na nerovnostech ,to se přenaší loupani a vibrovaní do volantu,třeba 10km rychlosti,Děkuji všem za rady .
Zitra se na to kouknu už ,někdo řikal že náboj přední,že ložisko muže už mít odchylku. Počkám ještě na pár rad diky
majcoo
Myslím že vola v ložísku by spôsobovala nadmerné opotrebenie ložiská a teda by si počul väčší hluk. To zistíš celkom jednoducho. Zdvihni na hever jednu a potom druhu stranu a chyt koleso ako v autoškole volant v hodine 14:45 a skus s nim zamykat ci bude volne. Ale najskôr s kontrolu ci sú kolesá dobre dotiahnuté! Ďalej si pozri nejaké vôle v riadení a na ramenách. Aj vola v ramene vie byt pekný previt. A tiež samotné homokynetaky odskúšat a pozriet ci nemajú vôľu. Jak vonkajšie tak v nutorne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.