Nejste přihlášen/a.
Ono při bližším zkoumání zjistíš, že není jenom o tom namontovat turbo někam, ten stejný motor ve skutečnosti není úplně stejným motorem, zpravidal má pevnější ojnice a i jiné úpravy, intercooler, řízení turba, jinak naprogramovanou jednotku motoru/čerpadla atd. Prostě není to jen na takové úrovni , jako namontovat žárovku navíc , jak si někdo myslí... Teď poslední dobou se roztrhl nějak pytel s montovačema turb...
Jak píše hiawata-spousta věcí a peněz okolo a výsledkem může být rapidní zkrácení životnosti motoru (určitě věci okolo klikové hřídele). Pokud to máš jen na srazy nebo na pole a máš přísun materiálu z vrakovišt, pust se do toho a sežeň si to, co píše Hiawata. Ono toho bude víc, podstatná část je už ale vyjmenovaná. Ještě se vlastně nepsalo nic o účinnějších brzdách v poměru ke zvýšení výkonu motoru. Přečti si na poradnách či fórech něco o tuningu tvého typu auta a zjistíš, že je to drahý koníček a pokud nemáš známé, kteří něco nepomůžou vysoustružit, vyfrézovat, zarovnat, svařit apod. tak to nemá význam se do toho pouštět. Že je vlastně lepší koupit auto s dobrým motorem(podvozkem), ale s rezavými blatníky, které vyměníš a nastříkneš za pár stovek a ostatní vyšusovanou barvu od slunce můžeš "rozleštit" a máš dobré auto do běžného provozu. Tyhle úpravy- pokud se to neudělá osvědčeným způsobem stejně dlouho nefungují/nevydrží a budeš ležet pod autem každých čtrnáct dní..
Myslet znamená houby vědětJak jsem psal výše PSA má-měla několik D motorů,bloky stejné lišící se vrtánním a zdvihem,hlavami,/ a potom nepodstatné- periferiemi/, ostřikem dna pístů olejem ,kanálkem mazání turba a co já vím čím ještě .Ale jen jeden z nich bez turba lze bez velkých problémů osadit turbem-má na to přípravu!u ostatních by to šlo také ale od úpravy celého motoru až po samotné svody s turbem=hodně problémů,dále brzdy,podvozek...hodně práce a stejně to nepomůže nebot auto NEBUDE možné dát do provozu (aspoň u nás v ČR) repektive by to bylo daleko náročnější jej uvést do provozu než stávající prodat a koupit jiné se silnějším motorem!
Jestli chceš přidat turbo do 1,9 SDI, tak budeš potřebovat místo v kufru kam ho uložíš. Ohledně složitosti je to otázka tři taktů, otevřít, vložit a zavřít kufr. Jaké turbo využiješ je zcela jedno, nebot nemá využití v tomto vozidle...
Nesmysl. Do "Fóbie" se montovaly stejné motory jako SDI v provedení "turbo", tedy TDI. Stačí tedy se podívat na Fábii 1.9 TDI a případné uspořádání je jasné.
dabel -nemáš nějaký odkaz, fota na tu úpravu Felicie v naftě? Moc místa u motoru není, kromě prostoru nad převodovkou, u výfuku to není také hitparáda.. Kdysi jsem chtěl něco podobného vytvořit, koupě Golfa3 TDI to vyřešila
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.