Nejste přihlášen/a.
Podívej se jak vypadaj svíce (všechny stejný x jedna jiná např.)
Jinak test zapalování je z nízkých otáček (1500) zařaadit 4 a pod plynem zrychlovat, pokud škube (mírně) tak bývá problém v zapalování = svíce kabely cívka.
Pak změř tlak paliva na liště jestli je OK (připojí se tlakoměr) = čerpadlo, regulátor tlaku...
Lambdu nejlíp proměřit osciloskopem, příp. diagnostikou načíst live data - hodnoty z čidel... Změřit kompresi taky nani od věci..
Taky to může být rozvod skočený o zub = kontrola rozvodu taky neni od věci... Příp. ucpaný výfuk (vysypaný kat např.) odpojíš výfuk a projedeš, rozdíl poznáš okamžitě.. Pozor kravál neskutečný
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.