Nejste přihlášen/a.
4bod by měl mít diagnostickou zásuvku a diagnostika by měla na cca 80% odpovědět na tvou otázku.
Metoda pokus - omyl (bezhlavá výměna zapalovací lišty) se ti jen prodraží. Nehledě na to, že netuším, jak by to mohla zapalovací lišta ovlivnit.
@honza76804: Nechci strašit, ale Hyundai Getz 1.1 mého švagra, cca 10 let starý vykazoval podobnou vadu. Netahal, sebemenší kopec na 2. stupeň, rozjezdy katastrofa apod. Diagnostika bez závad, chod motoru na volnoběh i v zátěži pravidelný, mechanický stav motoru (tlaky, rozvody apod.) bez závad, po výměně ŘJ stav nezměněný, nic neodhalil ani značkový servis ani oslovení odborníci na elektroniku, motory Hyundai a další. Protože se s tím nedalo normálně jezdit a oprava výměnou motoru by byla jednak nerentabilní a jednak s nejistým výsledkem (elektronika?), šel milý Getz nakonec do šrotu.
Posilovač je prázdnej za chvilku, to neřeš a vůbec to spolu nesouvisí... Chod motoru se Ti zdá být pravidelný?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.