Nejste přihlášen/a.
Já myslím, že baterkou to nebude a hledal bych problém v palivové soustavě. Po delším stání prostě ztratí tlak a tak déle trvá než chytne. Každopádně bych nic neopravoval metodou pokus/omyl vyjde to dost draho i případný odtah s už jasnou závadou bude levnější...
Měl jsem stejné problémy s jiným dieslem, i když baterie točila motorem zdánlivě dobře až najednou baterie byla jako mrtvá a neotočila motorem.Ty problémy zcela zmizely po výměně baterie za novou. Dnes vím, že jsem měl vyměnit baterii již dříve. Auto bylo z druhé ruky, baterie mi připadala jako původní stará 10 roků. Auto mělo ale najeto jen skutečně osmdesát km.
Výměna baterie nepomůže. Vůbec se o to nemusíte ani pokoušet.
Problém je v ŘJ žhavení (cca 1 tis)... Mám Rapida 1.6 TDI 85kW a potýkal jsem se s tím stejným problémem. Prošlo se všechno možné i nemožné a nakonec se zjistilo, že je špatný žhavicí modul a klidně Vám to dokážu... Ráno až půjdete do auta, tak 3x otočte klíčkem do polohy žhavení... Vždy otočit, počkat až zhasne spirálka, vypnout, otočit a to samé zopakovat 3x... Zaručuju, že auto naskočí ihned po 3. nažhavení. Tím sám sobě potvrdíte, že je vadný žhavicí modul. Je to běžná závada u nových dieselů, které spadají pod VW... Není to první koncernové auto na kterém jsem to řešil od té doby, co jsme se i my dohledali správného řešení.
Pokud diagnostika píše vadu tak to opravdu není skryté a je pouze vidět jaká byla kontrola před koupí nebo spíš nebyla
Co s tím? Vyměnit ten regulátor na vlastní náklady a doufat, že je to tím a taky, že je to jediná vada... Pak je tady ještě pořád ta možnost, kterou jsem už psal. Tedy nechat to na pokoji dokud to bude jezdit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.