Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startování motoru

Od: stepankavelick odpovědí: 20 změna:
Mám dotaz , máme octavii 3 r.v 2013 1,6 tdi 77kw , máme ji ted ze škodovky. Stála tam 1 rok.Vždyy první startování je dlouhé , vždy teda chytne ale až tak po 5 sekund točení. Pak dalsi startování během dne beh problému. Co by to mohlo být? Měněný je olej v motoru a olejovÝ filtr. Díky.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew

1x

Já myslím, že baterkou to nebude a hledal bych problém v palivové soustavě. Po delším stání prostě ztratí tlak a tak déle trvá než chytne. Každopádně bych nic neopravoval metodou pokus/omyl vyjde to dost draho i případný odtah s už jasnou závadou bude levnější...

Myslel bych si, že padá nafta a než si nasaje...

Myslel bych si, že padá nafta a než si nasaje... Ale 1.6tdi to už je tuším Common rail a tam by snad být problém neměl, předpokládám, že má čerpadlo v nádrži...

 

bulik*

0x

Měl jsem stejné problémy s jiným dieslem, i když baterie točila motorem zdánlivě dobře až najednou baterie byla jako mrtvá a neotočila motorem.Ty problémy zcela zmizely po výměně baterie za novou. Dnes vím, že jsem měl vyměnit baterii již dříve. Auto bylo z druhé ruky, baterie mi připadala jako původní stará 10 roků. Auto mělo ale najeto jen skutečně osmdesát km.

 

stepankavelick

No za baterka je ale 3 roky stará, myslite ikdyž neni az tak stara že by mohlo jo.
bulik*

Půjčte si dobrou baterku a vyzkoušejte startování.

stepankavelick
03.06.19 18:07

Ok díky
jd97*

Výměna baterie nepomůže. Vůbec se o to nemusíte ani pokoušet.

Problém je v ŘJ žhavení (cca 1 tis)... Mám Rapida 1.6 TDI 85kW a potýkal jsem se s tím stejným problémem. Prošlo se všechno možné i nemožné a nakonec se zjistilo, že je špatný žhavicí modul a klidně Vám to dokážu... Ráno až půjdete do auta, tak 3x otočte klíčkem do polohy žhavení... Vždy otočit, počkat až zhasne spirálka, vypnout, otočit a to samé zopakovat 3x... Zaručuju, že auto naskočí ihned po 3. nažhavení. Tím sám sobě potvrdíte, že je vadný žhavicí modul. Je to běžná závada u nových dieselů, které spadají pod VW... Není to první koncernové auto na kterém jsem to řešil od té doby, co jsme se i my dohledali správného řešení.

stepankavelick

Aha , tak díky přitel zkusí.
stepankavelick

No tak jsem to dnes rano zkoušela tak ta prodleva točení motoru je maximálně kratší tak o 2 sekundy ale mohla to být náhoda. Jinak se teda točil motor.Ale dalsi startování bez problemů.

 

kareel

0x
Mám fabii 3 1.0mpi 55kw, tedy benzín, kupovanou jako nový, ale stálo přes 1/2 roku v salonu a dělá mi to samý. Baterií jsem ještě nenabijel, ale chystám se na ni. Tak uvidím jak to pomůže.
stepankavelick

My uz vymenily , olej v motoru , olejový a palivový filtr a nic , tak už nevim. Myslite ge se to ukaze na diagnostice?
kareel
Já mám hlavně najeto 1000 km, tak když nepomůže nabití baterie, tak budu reklamovat . Osobně si myslim, že olejem to nebude.

 

stepankavelick

Takže jsem to dneska nechala napíchnout na autodiagnostiku a vyšlo že je špatny regulátor tlaku paliva. Jelikož mám auto ani ne týden , kupované ve škodovce sice ojeté ale je to skrytá vada, takže doufam ze mi to proplatí.
vernon
Pokud o ní není zmínka ve výčtu závad v papírech, měli by...
Ono to napíše spíš regulace tlaku paliva...
A to nemusí být regulátor tlaku, ten jen vypisuje zadanou veličinu a skutečnou...
Nic méně pak písni jak to dopadlo... Spíš bych to viděl, že trvá nějakou dobu než čerpadlo natlačí rampu...

 

mathew

Pokud diagnostika píše vadu tak to opravdu není skryté a je pouze vidět jaká byla kontrola před koupí nebo spíš nebyla

Co s tím? Vyměnit ten regulátor na vlastní náklady a doufat, že je to tím a taky, že je to jediná vada... Pak je tady ještě pořád ta možnost, kterou jsem už psal. Tedy nechat to na pokoji dokud to bude jezdit...

 

stepankavelick

Tak auto za 250 000-, nenecham jen tak dojezdit. No tak bohužel taková závada se neprojevila ani při pohledu a kontrolovaní auta ani při zkušební jizdě. Zítra tam zavolam , za zavolani nic nedam.
Určitě to dát všechno dokupy... Auto je zánovní a tyto závady jsou celkem obvyklé...
Kdo má novější auto, tak to je pořád dokola... A záleží v čem bude řešení... Já osobně za regulátor ruku do ohně nedám.. Uvidíte..
A taková rada, jako to nechat dojezdit může jedině nějaká sociálka se starým Fanoušem...

 

stepankavelick

Tak zdravím , auto bylo v servisu ve škodovce ,nebyla tak originalni rejhlová lišta na vstriky tak to vymenily a ok , na diagnostice ok. Ted po 14 dnech to same , stim rozdilem že na diagnostice nic není. Žhavící svíčky jsou ok. Tak už fakt nevim

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]