Nejste přihlášen/a.
Kabinový filtr je třeba měnit, a to nejlépe v závislosti na prostředí, ve kterém se auto pohybuje. Určitě je potřeba ho měnit častěji hlavně v případě déletrvajícího období sucha a s tím spojeným výskytem prachu, častěji je třeba ho měnit i např. při stání s vozidlem pod stromy v době jejich květu a na podzim opadávání listí, jehož drobné části se také do filtru dostanou. Naopak zvýšit interval je možno v období, kdy více prší, nepráší se apod.
Indikace méně propustného kabinového filtru je snadná - větrák začne méně foukat a máte potřebu jej častěji přepínat na vyšší rychlost.
Palivovy se meni s cerpadlem nebo co 60 000km. Nemeneny kabinak zpusobi zaneseni alergenu, plysni a prachem celou soustavu vetrani, tak zhluboka ten sajrajt dejchej z blahem usetreni 300 stovek
Kabinový či pilový ftr neměním nebot tam žádný nemám (auta bez klímy) ale doporučuje se měnit na jaro-na jaře dostane větší záhul než pak v zimě a pro alergiky je to vítané!Palivový-benzín -po koupi a pak cca60 000km,nafta-po koupi auta a pak jsem si na klasice (předkomůrkový řady XUD) zvykl měnit na zimuVzducháč-po koupi auta a pak cca při každé druhé výměně oleja olejového ftru Olejový po koupi a poté co 10 000km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.