Nejste přihlášen/a.
V zrcátku si hlídáš vnitřní zadní kolo, kolem kterého se celé auto otáčí, pak si hlídáš převis zadku na vnější straně a při dojíždění do konce park.místa si jen hlídáš konec své nástavby vzhledem k nějakému referenčnímu bodu (konec nástavby vedleparkujícího náklaďáku, obrubník apod.)
Rejd 90° asi napoprvé stejně nedáš, takže se budeš muset srovnat a najednout z toho máš ten tvůj rejd 45° s najetím do protisměru. Je to krok navíc, tak tě to snad nezabije ho u zkoušky udělat.
To zpožděné zrychlení bude zřejmě turbo prodleva. Nejdříve musíš roztočit turbínu, aby začala dodávat větší množství stlačeného vzduchu pro vyšší výkon motoru.
Jsi měl žádat o výcvik ve Favoritu. Nemá posilovač řízení, slyšíš motor, cítíš spojku, otáčkoměr to nemá a o turbu se mu ani nezdá
Mě by spíše zajímalo, jak někdo může dělat najednou závěrečky z B i z C, když by to nemělo být podle zákona možné (k přijetí do kurzu na C musí už člověk mít B).
Zákon: Řidičské oprávnění pro skupinu C nebo C1 lze udělit jen žadateli, který je již držitelem řidičského oprávnění pro skupinu B.
Zákon: Provozovatel autoškoly přijme k výuce a výcviku k získání řidičského oprávnění osobu, která splní další podmínky, pokud je pro získání řidičského oprávnění vyžaduje zvláštní zákon. (viz výše)
Asi jo. To dává smysl i podle zákona: Žáci školy, [...] u nichž je získání řidičského oprávnění kvalifikační předpoklad výkonu povolání, [...] mohou být zařazeni do výuky a výcviku [...] pro udělení řidičského oprávnění pro příslušnou skupinu vozidel. Zkoušku odborné způsobilosti mohou pak složit po ukončení výuky a výcviku, a to i před dosažením předepsaného věku s tím, že řidičské oprávnění jim bude vydáno po jeho dosažení. Uvedené školy pak mohou výuku a výcvik provádět jako sdruženou [...] , přičemž při kombinaci skupin vozidel [...] lze přidružit i skupinu C [...].
185 není harmonizační kód (ty jsou 01 do 99), ale národní (definuje si ho pro svoje potřeby sama ČR).
Komisař tě nebude hnát do náročnějších prostor a ještě na zpátečku. Osobně jsem koukal při couvání do obou zpětných zrcátek, protože nesmíš nikoho přejet či něco rozbořit (+někteří lidé/děti si neuvědomují, že u náklaďáku běžně nevidíš za korbu/nástavbu a když se něco stane, tak to jde za tebou, budou to komentovat, že si si měl zabezpečit druhou osobu atd.) a než jsem někam vjel nebo zacouval a nebyl si jist výškou nebo vzdáleností, taky jsem "vylezl" z auta a šel to omrknout. Takhle to uděláš dvakrát, třikrát, čtyřikrát a už ani z toho auta nevylezeš, "pojedeš" podle zrcátek/zaběhlého zvyku a odhadu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.