Nejste přihlášen/a.
Buď jdou spaliny do vody (zavzdušněno spalinama, těsnění hlavy např.) Nebo je protočená vrtule vodní pumpy na hřídeli = nefunguje oběh vody (a v místě hlavy to vaří a zavzdušněno parní bublinou, proto voda tlakuje). Ale když se neví ani jestli to je na buldozeru nebo na mopedu, tak je to věštění z koule...
sorry uplně jsem zapomněl, jedná se o fabii 1, 1,9 TDI RS, PD, ASZ, 96 kw ... s autem jsem po rozvodech najezdil fakt 10 000 je možný, že si to sedalo nebo tak protože jsem se k tomu choval jak k novému motoru... udělalo to jednou, že jsem musel takhle upustit víčko... je možný, že je víčko v háji? ... pumpa+ hlava+ těsnění bylo dělané...
Pokud by neotevíral termostat (seklý v zavřené poloze), tak by topilo výborně = termostat to vylučuje.
Ovšem pokud to obecně špatně topí (tenhle motor se dlouho ohřívá) a když to tlakovalo tak se topení neřešilo (tj. v okamžiku tlakování topení nekontroloval), tak to seklý termostat být může a naopak je nejpravděpodobnější.
Tak mi to nedalo a šel jsem se na to ještě podávat, když je to studené ... mačkal jsem jen horní hadici a ta byla tvrdá, ale šla zmáčknout... otevřel jsem víčko a zase bublanina... olej ve vodě není ani naopak... auto bez kouře... nechal jsem to běžet a v expanzce žádný pohyb... nikde se nic nevracelo prostě to stálo (studený motor)
Bubliny ve vodě = spaliny jdou do vody, nejpravděpodobnější je těsnění pod hlavou, příp. ruplá hlave, ruplý blok a jiné radosti... Těsnění nejlíp Viktor Reinz co tak slyšim okolo...
zabublalo to, voda vyskočila nahoru... nebylo kdy bymi hlava rupla k autu se chovám hezky a jak by se k přeplňovanému naftáku chovat mělo... byla navíc po generálce, jediné co by mohlo být v háji je teda nové těšnění co se dělalo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.