Nejste přihlášen/a.
Žhavící svíčky slouží jen a pouze ke snadnějšímu startování naftového motoru za studena. Na další výkon motoru nemají žádný vliv, takže těmi to rozhodně nebude. Jste si jistý, že máte u dieslového motoru "udělanou škrtící klapku" ?
turbo nemusí hlásit diagnostika, spíš záleží na typu vozidla a typu ŘJ... U některých řídících systémů ale idetfikuje jednotka nízký, nebo třeba vysoký tlak než požadovaný, ale diagnostika jednoznačně nepozná závadu, tak jako vždy se musí použít hlava, logika a zkušenosti!
@vernon: pravděpodobně máš na mysli chcípací klapku. Jenže to nemusí být zrovna chcípací klapka. Tyto motory neznám, ale může to být regulační klapka (tedy opravdu škrtící) kvůli vracení spalin přes EGR ventil.
Jediná DOBRÁ rada zní : DEJ TO DO DOBRÉHO SERVISU ! nebo schopnému garážistovi (který dělá oply!) co má hejno kladných recenzí a žádnou nebo minimum záporných.
Pokud se v tom někdo hrabal tak muže jít jen třeba o vypadenou hadici turba, pokud tomu nerozumíš odvez to někomu kdo tomu rozumí /pokud to bylo v opravně,tak reklamovat/ tady na dálku ti to nikdo neopraví.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.