Nejste přihlášen/a.
Souhlas s dabel-dej ji na "zadek" pokud to jde a občas ji zkontroluj. Při defektu zadní pneu se auto dá ovládat snadněji, než když praskne vpředu, obzvlášt ve vysoké rychlosti. Můžeš i pneu nechat nafouknout plynem(dusíkem)-dusík je netečný, objemově stálejší při různých teplotách a nenarušuje se složení gumy "zevnitř".
Na přímé poškození kostry to nevypadá. Riziko do budoucna je vnikání vody. Pokud je kostra tvořena ocelovými drátky (není vždy), je možná následná koroze mající za následek oslabení drátků a prasknutí, což může být zakončeno pravděpodobně jen boulí, ale nebo i perforací. "Vrcholová událost" je vždy spojením několika faktorů, kdyby jeden z nich nebyl přítomen, nedošlo by k ní. Částečně poškozená pneumatika může být jeden z faktorů. Proto pro klidné spaní - vyměnit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.