Nejste přihlášen/a.
Měchy jsem měl na Boxerovi L3H3 , byly to tyhle
rozhodně to nemělo žádný kompresort ani vzduchojem - prostě vzadu čuměla trubička s ventilkem stejným jako na pneumatice, takže jsem auto naložil, tímhle jsem dofoukal měchy
tak, aby to bylo ,,oku libé´´ - prostě aby auto netáhlo výfuk po zemi, Po vyložení jsem to někdy odpouštěl, někdy ani ne, ale je pravda, že na horších silnicích je lepší u prázdného auta odfouknout.
Na TK to auto bylo už několikrát a nikdy nebyl problém.
V OTP určitě ne, ve velkém techničáku nevím - to auto jsem nevlastnil, byl to služebák, takže velký techničák byl někde na firmě.
Ono to netreba namontovat len tie mechy. K ním je potreba kompresor s napojením na mazací systém auta a umiestnením tak,aby bol ochladzovaný.Ďalej vzduchojemy,regulátor tlaku,rozvody vzduchu,meracie prístroje a regulátory ku mechom,aby to pérovalo a držalo svoju nastavenú výšku.Tie pružiny sú určite za babku oproti tomu čo by to stálo.O povolení ani nevravím.
V kompresoru,ktorý je neustále v prevádzke,by ten olej vrel,preto sa pripojujú na tlakový rozvod oleja motora,nehovoriac o už vodnom chladení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.