Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak jet co nejpomaleji?

Od: anna* odpovědí: 23 změna:

Ahoj jak nelepe jet na 2 rychlostni stupen co nejpomaleji? (krokem)docela mam stim problem ,kdyz jedu v kolone a mam zarazenou rychlost 2 tak mi to i chcipa proste pomalu jet neumim ,ale kdyz auto stoji a dam 1 tak v pohode vzdy mam problem jet pomalu na 2 . Jak na to? dekuji

-

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stirecek*

2x

Pokud klesnou otáčky pod volnoběh, tak to chcípá, normální jev. Takže za jedna a chcípat to nebude

 


0x

na volnoběh musíte jet na každou rychlost...

doplněno 21.01.10 19:48:

a učit

jarda2*

1) citliva prace se spojkou

2) jet za 1

3) koupit auto a AT

raadek*
Zalezi take na tom jaky mate motor. Jestli to je nejaky slabsi benzin, tak bych doporucil jednicku. R.

Milan chtěl asi napsat, že při jakékoli rychlosti se dá sešlápnout spojka (ponechat rychlost) a auto tím vždy spomalí, pokud nejedete tedy zrovna z Barandova dolů . . . . Dvojka může být rychlá . . . zpomalíte jak je zde uvedeno sešlápnutím spojky a pak po zpomalení jejím opětovným puštěním jedete dále (auto se rozjede, ale nemělo by stát) Dovolím si poznamenat . . .kde Vás učili jezdit . Mj. jednička se používá pouze na rozjezd a ne na jízdu. Pokud je auto v pohybu řaďte 2ku. Samosebou pokud už zastavuje musíte řadit tu 1čku, dvojka by vám dusila motor, možná i chcípla. ach jo . . .

andromeda*

ale ona chce jet na 2ku a ne na volnobeh

 

ar*

0x

Anno v prvmí řadě je problém čemu říkáte pomalá rychlost a zadruhé jestli to zvládne vaše auto. někdy v koloně se jen opravdu popojíždí a nebo jede "krokem" a pak je rychlost i na 1 pomalá a nezbyde než vyřazovat a nebo tejrat spojku. To druhé moc nedoporučuji. Jinak na tu 2 byste mněla jet tak pomalu aby jste motor "nepodtáčela" ta rychlost se zase dle typu vozidla liší potom nezbude nic jiného než podřadit.

anna*

Ale z 2 na 1 bez zastaveni to prece nejde nebo snad ano?

ar*
21.01.10 18:09

Ale jde

anna*

No nas ucili ,ze 1 je jen na rozjest.

doplněno 21.01.10 18:16:

Ale ja ji chci zaradit ,ale ona mrcha nejde. z 2 na 1 bez zastaveni.

ar*

T je samo sebou v pořádku já osobně jedničku nepoužívám ani na križovatce a rozjedu se na 2 (síla motoru to umožní), ale pokud je rychlost v koloně opracdu tak pomalá že vám to dvojka neveme tak nic jiného nezbude než tam dát 1 a pak jedině vyšlapávat spojku. Pokud člověk nechce auto popotláčet.

jarda2*

No to zalezi na aute, to byla klasika u S120, kam se 1 fakt blbe strkala. Me treba jede V6 na 1 az 55km/h, v pohode na volnobeh bublam kolem 10km/h, 2ka jede na volnobeh i 20. Ale kazdopadne to bylo, ted uz mam automat a takove detaily necham na technice

cyril*

Těch 55 km/h na 1. rychl. st zvládne i moped Stadion a není to šestiválec.

 

jarda2*

Tak pokud 1 nejde za jizdy normalne, pomohl by meziplyn - ale to chce uz trosku trening...

ar*

Jardo meziplyn by určitě samo sebou šel,ale raději bych to v tomto případě nerozebíral. Určitě sám dobře víš kolik řidičů má problém zařadit se synchrony aniž by neřepočítali zuby a nebo pak takové borečky kteří dávaj meziplyn s vyšlápnutou spojkou. Tím nechci v žádném případě říct ,že tazatelka k těmto dvěma skupinám řidičů patří.

U některých aut tam ta jednička jde opavdu špatě ,ale pokud je převodovka v pořádku a rychlost dostatečně malá tak zařadit lze.

anna*
21.01.10 18:30

dekuji

v žádném případě běžně neřadtě z 2ky na 1-na. Toto se užívá jen v případě, kdy vozidlo zpomalí tak, že už by se na 2ku opět nerozjelo. Vaše zkušenosti s řazením jsou opravdu slabé . . . . Pokud chcete zastavit (kdekoliv), jeďte na 3ku,vyšlápněte spojku, vyřaďte a do místa zastavení pomalu plynule dobrzděte. Proč mordovat převodovku řazením 1čky, máte též brzdy že? Jedničku řadím např. jen v kopci, kdy přede mnou vozidlo mě zpomalí natolik, že 2ka by další jízdu neutáhla. V každém případě, pokud nechcete vozidlo ničit, za bežné jízdy byt pomalé jedničku neřaďte, pokud Vám vyložene nekucká a nedusí se motor.

 

andromeda*

0x

zalezi jestli mas slabi nebo silny motor ale pokud to chcipa tak na spojku a pokud to nejde tak to ani nepujde!

anna*

nespokojenyurednik

no v audině je ta dvojka delší než v malém litrovém benzinovém autě, která se běžně používají v autoškolách, budete muset řadit z dvojka neutrál a v koloně dobrždovat, nebo jezdit na jedničku a na dvojku a pak opět na jedničku, nebo si do kolon pořídit malý benziňáček, s tím pojedeteplanule i na dvojku, protože má převodovku konstrruovanou jinak a převodové stuopně jsou "kratší" než u auta vyšší střední třídy, kterí je vhodnější na dlouhé trasy, než do pomalého hustého městského provozu

 

jabraka*

0x

To Anna:

Na dvojku se dá jet na aktuální volnoběh v koloně jen skákavě.Řídit rychlost spojkou je recept na oddělání spojkového ložiska.Já si nechávám malou rezervu,jedu setrvačností a pokud mi nějaké hovado nezabere vzniklou mezeru,tak stačím jet jen bez zařazené rychlosti.

JABRAKA

 


0x

radit v řízení nám jde nejlépe, jen stále zde nejsou ty piráti o kterých se stále píše. Ja je neznám.

 

petr123*

0x

To přijde samo s praxí...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]