Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu nějakého zkušeného... nejlépe opraváře. Při jízdě s Fiestou se mi najednou začalo kouřit z pod kapoty, kouř byl šedý a byl cítit nějakou spáleninou. Okamžitě jsem vypla motor, měla jsem strach že auto začne hořet. Když přestalo kouřit, zamkla jsem ho a šla domů. Druhý den jsem se šla podívat co se vlastně stalo, zvedla kapotu, všechny hadice v pořádku, ale nádržka na vodu úplně prázdná. Asi měsíc předtím jsem dolívala nemrznoucí směs a hladina kapaliny byla mezi min a max. Nevěřím že se za měsíc všechno odpařilo, navíc jsem jezdila málo... nákupy v okolí a tak. Domnívám se, že mi zřejmě odešla vodní pumpa a veškerá kapalina vytekla. Chyba byla že mně to nenapadlo hned, mohla jsem se podívat jestli je za autem voda. Co se týká toho šedého kouře, slyšela jsem názor že mi mohl hořet olej v motoru když se přehřál. Nevím zda je to možné, ale teď se mi jedná o to dostat auto k mému domu na parkoviště...pouze 300-400 m. Myslíte že by mohlo jet ten kousek bez vody, případně jí tam dolít jestli by ten kousek vydržela? Auto půjde do šrotu, už mám jiné, ale potřebuji si ho vyklidit, vyměnit jedno kolo atd. a nechci to dělat na hlavní silnici kde jsem zůstala stát. S odtahem by byl celkem problém, auto teď stojí v kopci a nemám vepředu oko na lano. Nejradši bych byla kdyby ten kousek dojelo po vlastní ose ale bojím se co to udělá po nastartování, aby zas něco nehořelo. Děkuji všem za rady. Milena.
Díky za rychlou odpověď. Je to Fiesta 1.3, r.v.2000. Nalila jsem tam červenou nemrz.kapalinu jaká patří do Fordů, i předtím tam byla červená. Dolila jsem tam litr, byla do -30 st. Právě potřebuji jet ještě asi 100 m do kopce a pak už je rovina. To by se už dotlačilo. Na vrakáč už ne, to je 20 km. Oni si přijedou.
Dolejte destilkou na max a víčko nedotahujte silou. Vpohodě jeďte a kdyžtak zapněte topení do kabiny, ale asi to nebude mít vliv a jeďte. Bez kapaliny se motor přehřeje a kousne (to by bylo tak na popojetí 100m).
Jestli jde o šrotu, tak dolejte jakoukoliv vodu třeba z kohoutku doma. Tvorba vodního kamene namá vliv na budoucí šrotování na vrakáči
No nakonec s tím opravdu nepojedu protože ještě ke všemu se vybila baterie, už to tam nějakou dobu stojí. Takže to nebudu hrotit, auto si vyklidím tam kde stojí, vyměníme kolo které patří na jiné auto a pak zavolám šroták, který si pro to přijede s odtahovkou a ještě mi za to dá pár stovek. Holt holka umřela, něco si odsloužila a je čas jí zamávat. Ale byla dobrá, byl na ní spoleh za každýho počasí. Až do teď. Prostě chválím Fordíky...máme ještě v rodině dva Focusy, taky spolehlivý a já opět Fiestu...novější, 2007. Snad bude taky dobře sloužit. Jinak všem moc děkuji za rady. Milena.
No já nevím jestli by to vůbec chytlo když ani nesvítí kontrolky a taky nevím co se s tím motorem stalo když se v něm něco pálilo. Jinak vím že by mu roztlačení neublížilo, má rozv. řetěz. Ale kdyby byl v pořádku což nevím. Nepotřebuji ho nutně dostat k domu protože půjde stejně do šrotu, akorát sem potřebovala auto vyklidit, sundat pěkné potahy, vyměnit kolo atd. Budu to holt muset udělat na místě kde stojí a kovošrot si ho naloží tam. Nevím ani jestli by tam alespoň na to popojetí vydržela voda kterou bych musela dolít. Podle mně odešla vodní pumpa a voda vytekla, není tam ani kapka. Měsíc předtím než se to stalo tam byla skoro na max do -20 st. A za měsíc se určitě nevypařila. M.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.