Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Může se vybít baterka?

Od: 2874® odpovědí: 15 změna:

Ahoj,je možné u dislového motoru když nepočkám až dožhavý a nastartuji v zimě dříve? Může se třeba vybít baterka? Díky T,

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

celp*

2x

Autobaterie může kleknout kdykoli.Nejen v zimě.


Dík,ale na to jsme se neptal!

 

raadek*

2x
Davas ji trochu vic zabrat, ale spise zalezi na tom jak casto startujes a kolik toho najezdis aby se stihla dobit. R.
1jara*

Také záleží jak je silný mráz, když je kolem nuly ,tak žhavit moc nemusíš.Baterii zničíš tím, pokud budeš vícekrát ,po dlouhou dobu startovat.


zničím nebo vybiju? dík

1jara*

Zničíš pokud budeš dlouho startovat, oloupu se desky v akumulátoru.

raadek*
Ja bych se priklonil pouze k vybiti. Pokud musis zhavit dele jak pul minuty, tak by si mel uvazovat o novych zhavicich svickach. R.

v první řadě se vybije a pak se může zničit třeba tím, že je vybitá na mraze. Dělej vše tak, jak se má, a nemusíš se ptát na podobný otázky. .

doplněno 17.01.10 15:55:

to, že nečo žhaví se píše myslim s "í".


íky konečně odpověď na kterou čekám, jo a dík za doučování

 

ar*

2x

Pokud sice nepočkáte až zhasne kontrolka a nastarujete a motor chytne po protočení a netejráte startér 1/2 minuty tak je to úplně jedno. Je to jen důkaz ,že váš motor je OK.

U teplého motoru taky nemusíte čekat až kontrolka zhasne pokud to bez žhavení normálně nastartuje. Záleží natom jak dlouho necháte točit startér než motor naskočí.

jo jo je to tak.

 

nespokojenyurednik

0x

Nechápu, proč nečekáš, až kontrolka žhavení zhasne...Ty si nezasloužíš dieselový motor...


Ahoj,taky to nechápu. Normálně čekám to je jasný.Pospíchal jsem a nevědomky jsem prostě otočil! Taky už si dám sakra pozor! Díky za pokárání! Tom

jednou to nevadí, to se stane i větším profíkům. Pozor na jiné situace, kde stačí i jen jednou být nepozorný! . . .

 


0x

Žhavení slouží k tomu aby se ve válcích vytvořily podmínky pro vznícení vstříknuté nafty.Tyto podmínky jsou : dostatečná teplota nasátého a stlačeného vzduchu. Jak víme vzduch (plyn) se stlačením zahřeje (u dieslových motorů by stlačený vzduch ve válci měl být stlačen na tlak okolo 30 atm.(3MPa ) a tím se ohřeje cca na 600°C) a pokud to nestačí musí se přihřát žhavením. Při vyběhaném motoru dochází k menšímu tlaku při stlačení a tím k menší teplotě-musí se žhavit.V zimě je příčinou snížené teploty i nasávaný studený vzduch , studené stěny se kterými vzduch dochází ke styku , ale i pomalejší točení motorem při startu (pomalé stlačování a tím stlačovaný vzduch má větší šanci uniknout netěsnostmi ve válci motoru).Při velké zimě je někdy nezbytné žhavit i několikrát za sebou , vždy po neúspěšném krátkém startu.Pokud máte vhodný akumulátor pro dané vozidlo a v dobrém stavu , tak to musí při ohleduplném spouštění motoru zvládnout. miro

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]