Nejste přihlášen/a.
Přeji dobrý den,
položím pro někoho možná hloupou a úsměvnou otázku.Nevím jaké auto cca do 60.000Kč si koupit.Více než 15 let vlastním MAZDA Demio,naprostá spolehlivost,téměř žádné investice.Jezdím velmi krátké úseky 3-10,15 km několikrát týdně.Roční nájezd 2-4 tis.km Auto je motoricky ok,ale bohužel prohnilé a STK už neprojde./r.výroby 1999/Auta vyrobená po roce 2005 a novější jsou plné tech.vymožeností,ale dost nespolehlivá a nákladná na opravu.Pokud je tu někdo,kdo to má s autama zmáknutý nechám si poradit.Určitě v benzínu.Spíš mě zajímá motor,spotřeba a spolehlivost.
Děkuji předem Luboš
Dobrý den.
Hledejte motorizaci 1,2 44kW 8V - dával se do vozů Fiat punto, panda, ale i jiných.
Zakoupil jsem po dlouhodobém hledání právě tento motor ve voze z roku 2005, má kompletní historii servisu (faktury a lístky z platebního terminálu), STK Rakousko každý rok, najeto 15500 KM ! - stav nového vozu. Neváhal jsem za něj dát dvojnásobek průměrné ceny těchto vozů na trhu, protože to prostě bylo téměř nové vozidlo.
Pokud nechcete fiat - pak citroen motor 1,4 55kw je dobrá volba.
Jak má vypadat 14 let staré auto?
Ahoj,kup si na také malé ježdění pandu. Mám ji od r. 2004,také málo jezdím mám tam 80000 km. a zatím jen 1x výměna brzových obložení. Při výměně 2x ročně obutí zkontroluji a dolijí oleje a kapaliny. Parády s ním neuděláš,kufr malý ale na ježdění po okolí ideální.Zatím nerezne a stojí pořád před panelákem a umývám ji jen před technickou.mám motor 1,1 a v pohodě...stejně nesmíš jet víc jak 90 mimo dálnici
Když jsi u ceny rozvodů, tak koukni kolik stojí na tu Fiatáckou 1,2 8V A vzhledem k tomu, že na ní ventily nedosáhnou na píst, tak se rozvody ani moc řešit nemusí... Natáhne se nový řemen a jede to dál.
Taky jsem na podobné ježdění pro Pandu s motorem 1,2 8V - jedno z nejlepších malých auto do města (4 kolka i do terénu, projede to opravdu hodně)
Jen že rozvody za 4500,- bereš jako extra levné a na ten FIRE stojí polovinu (materiál včetně vodní pumpy 800 až 1500,- Kč podle verze /Gates, INA/ a práce je tak primitivní, že chtít víc jak litr je zločin), né že bys kritizovatl Fiat Mmch. tenhle motor je jeden z nejlepších malých motorů co kdy byly vyrobeny - na 44 kW jede víc než dobře a při dobré údržbě je skoro nesmrtelný, běžně dává 400kkm.. údržba = nehonit za studena a měnit olej po 10kkm nebo 1 roce. Pořád se vyrábí - s minimální úpravou plní euro 6 (ale přijde mi že novější verze i přes vyšší výkon 51 kW moc nejede - nejspíš osekaný kvůli ekologii...
nebourané, pravideelěn servisované, s jasným původem a v dobrém technickém stavu..nejlépe po velkém servisu.
Nic jiného nekupuj, protože pak zaplatíš i velký servsi sám + všechny zanedbané opravy také
Tohle jsou přece všechny v CZ bazarech Teda ještě s tim jezdil důchodce jednou týdně 10 km na nákup a bylo to garážované. Na zimu měl jiné auto, tohle na podzim zakonzervoval a na jaře vytáhl, tak nikdy nejelo v soli :D
Velký servis je lepší ukecat slevu že nebyl a udělat ho sám - líp se ohlídá kvalita.. Málokdo udělá servis a prodává, když už tak to jbývá z najlacinějších dílů "aby to jelo".. Pokud nejde o prodej z důvodu, úmrtí, stěhování, atd...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.