Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztráci se voda nelze zjistit + bílý kouř

Od: kubinec® odpovědí: 20 změna:

Prosím vás, ztrácí se stále kapalina z chladiče, neustále dolévám a někdy je pod autem kaluž někdy né, v expanzce vždy prrázdno když ji otevřu tak samozřejmě podtlak + se voda nahromadí zpět do nádržky a pak mizí.

Když zapnu topení po zahřátí motoru, prostě jde jen studený vzduch

na víčku od oleje není žádná "emulze"

pod víkem válce jako mírné prosaky oleje, ale to si myslím, že u starých aut je "normál"

a do toho bílý kouř z výfuku

auto po nastartování zní jakoby na tři válce, pak někdy jede OK

jde o vůz Lada 2112

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Na 99 % těsnění pod hlavou.Vodu v oleji nemáte, protože si jí motor nasává do spalovacího prostoru.


doplněno 18.01.19 15:45:

kubinec - No, motoru to určitě dobře nedělá, moc bych s tím nejezdil. Výměna těsnění není až tak moc složitá, ale pokud s tím nemáte zkušenosti a náležité vybavení, radši se do toho sám nepouštějte.


doplněno 18.01.19 16:07:

V horším případě múže být prasklá hlava. Nevím, jak moc na to Lady trpěly, ale to není moc pravděpodobné.


krucinal, tak proč v servise do toho nechtějí jít, jen pořád kecy, že neví kde to je, že je vše OK, kurnik kdybych vedel jak do to jít, tak si to udělám sám

a auton teda okamžitě odstavit,že?

neda se i při dalším dolévání někam jezdit?

 

mathew

0x

Vzhledem k autu se ani nedivím ,že se do toho nikomu nechce. Oprava drahá, majitel s takovým autem nevypadá zrovna důvěryhodně a navíc nejspíš ani nemají díly a nářadí pokud je k tomu potřeba nějaké speciální. Kvůli jedné Ladě v republice si ho totiž pořizovat nebudou.

Na tohle auto žádné speciální náředí ještě potřeba nebylo, dalo se v pohodě opravit někde na mezi. Je ale téměř nutný momentový klíč (v nouzi a s patřičnými zkušenostmi to jde i bez něj), měrky na seřízení ventylů (bez těch to nejde) a pár běžných klíčů. Tedy nářadí, které asi tazatel doma nemá, ale v každém servisu by ho mít měli. Problém ale může být s náhradními díly.


haha,

jenže tady je přímo servis lada

vidím to tak, že se jim do toho nechce


ok, díky moc

asd1

jj, nechce se jim do toho... Bílý kouř = voda shoří v motoru, když koukneš na svíci tak uvidíš i který válec (spalovací prostor bude zcela bez karbonů).. Obvykle těsnění pod hlavou, příp. prasklá hlava nebo i blok.. Co přesně to je se uvidí po rozebrání.. Na tohle auto extra nářadí není potřeba a měl by to zvládnout každý automechanik (pokud to neni jen měnič dílů). Momentový klíč jde nahradit mincířem nebo váhou - moment je síla na rameni, např. 50 Nm je síla 5 kg na metrovém rameni, 10 kg na půlmetrovém atd., tj. nasadíš na klíč metrovou trubku a váhou zatlačíš přesně metr od osy šroubu silou 5 kg; pro 300 Nm zatlačíš 30 kg. Nebo se to udává např. 30 Nm a 90° = nejdřív utáhneš momentem 30 Nm a pak ještě utáhneš o 90°

Mísot Lada servisu hledej spíš nadšence kutila veteránistu...

Jezdit se omezeně dá, pokud nejde voda do oleje tak to motoru až tak nevadí.. Musíš hlavně hlídat vodu abys motor nepřehřál. Určitě ale jen nejnutnější jízdy...

 

mkat*

0x

Skôr ako servis, by som skusil nájst nejakého staršieho mechanika.Myslím že by to skôr opravil ,ako značkový servis.


To není staré auto. Je to rok 2005

mě jde o to, zda by šlo tady s infem co jsem zadal od oka říci co by tomu asi tak mohlo být?

kdy valil chladič, nebo nějaká trubka nebo radiator topeni, jestli by mohl valit bílý kouř z vyfuku, jakoby to nejdříve kuckalo(na tři válce) apod

 


dobrá a řekněme že by to bylo to těsnění pod hlavou, jak se tak pohybují ceny těchto oprav např u značek jiných malých vozů? Je to drahá oprava v servise

Na motoru 1,1 v Peu106 mne toto i s rozvody stálo 5000kč-materiál 2700 montáž a demnotáž hlavy zadarmo-sám,otlakování ,orovnáníhlavy zabroušení sedel a ventilů+ výměně gufírek ventilů v servisu Kolář Kamenice nad Lipou 2301kč.jde spíše o ceny toho kterého servisu.

 

 

xenofob

0x

nejdražší je zabroušení hlavy, musí se pokaždé demontáži zkontrolovat a srovnat a stálo mi to pětikilo, těsnění pár stokorun

hlava se musí přitahovat v pořadí šroubů podle manuálu, postupně a předepsaným momentem, jinak se prohne a nebude to těsnit...mím s tím zkušenosti, jednou jsem s ní musel znovu na zabroušení když mi soused chtěl pomáhat a utáhl krajní šroub metrovou ráčnou tak že prdnul...byla to lada 2105 ale je to nějaký rok zpšt

kniha udržby a opravy vozidel Lada se dá stáhnout na netu a není nutné í dávat to do servisu

 

break

0x

Už jsem to řešil.Tam bude sežraný těsnění pod palicou.Hlava je litinová.Spalovák je klínovitej, takže se dá hlava zabrousit i bez demontáže ventilů...Materiálově v těsnění, filtrech a oleji je to max litr.Práca na den...

break

sakra, teď mě napadlo ověřit si co to je za Ladu.Popletl jsem si to se starou 1500...Oni Rusáci maj VIN v názvu :D

Tak tenhle model jsem neřešil, ale dost jsem jich viděl uvařenejch nebo jinak poškozenejch...Opravit půjde...


opravit, no jo, záleží taky aby oprava nebyla dražší než celé auto

zalovil jsem v paměti, od kdy se to vše "smolí" a začalo to vlastně někdy září říjen, že prdla vodní pumpa

takže servis a vyměna pumpy rozvody a buhví co vše ještě k tomu patří, dle mne pros servisaky aut prkotina

no a od te doby problémy začaly a auto se začalo často přehřívat,ztrácet voda apod

termostat nekdy sepnul nekdy ne, takže zase servis, neco udělali a pak to zase jelo chvili Ok,pak voda držela pak se zase ztracela, zase voda vařila,takže zase servis - něco udělali chvili ok pak zase voda ztracela, přehřívat

takže za tu dobu se se jen lilo do chladiče nemrz kapalina (možná to nějaký deítek litru bylo )

někdy v listopadu začalo přimrzávaz okolo -3°C a prdla mrazovka, zvláštní, ale dobře no tak stalo se

pak zase pár dní vše OK, a pak zase voda nikde a pořád dokola

v servise , že nikde nic nevidí, že by nekde byl viditelný unik

pak zase pár dní OK, pak zase

no a teď začalo celkem špatne startovat a jakoby na 2/3 válce, z výfuku dýmu jak nějaká dymovnice, když se malinko zahřal motor, tak už motor šlapal "OK", ale dýmu moc bíleho

na víčku od oleje, troška "emulze" je ale není to tak strašné

 


0x

Podle specifikace vozu a motoru je ten motor nějaká odvozenina/následník motoru 1.5l z Lady 2103 a následujících. Tedy by si s tím měl hravě poradit šikovný starší mechanik, který na těch Ladách dělal. A ani ta oprava by nemusela stát "balík".


doplněno 19.01.19 11:06:

@kubinec: Vím, o čem je řeč. Vím, že auto není až tak staré. Ale je fakt, že ten motor je generačně starý a ten starší mechanik si s tím určitě poradí.


přesně je to Lada 112 , rv 2005, 1,5 56kW

jak jsem psal dříve, není stará, mě štve jen to, že proč se jim do toho nechce dle mne


doufám, po neděli ho tam vezu, pak se zde zmíním co a jak

 


0x

Kyž vymontujete svíčky, nejspíš bude jedna šedo bílá - na elektrodách bude mít vodní kámen. To je důkazem, že prasklo těsnění, nebo hlava a bez demontáže hlavy to nevyřešíte.


dnes konečně pro auto, cena se vším všudy 3000 , těsnění pod hlavou

uvidíme jak dal ude fakčit Laděnka

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]