Nejste přihlášen/a.
Zvláštní, že téměř každé auto má těsně před prodejem udělané rozvody a všechen možný servis
A navíc, ty ceny aut 20 let starých, kdy někdo prodává i za cenu 70tis apod
Jinak auto určitě vidět, projet se v tom, vzít někoho kdo tomu malinko rozumí, použít selský rozum, zeptat se na vše možné a hlavně poslouchat pečlivě toho, kdo to prodává-ten kolikrát řekne i to co nemá a už jen z toho člověk odvodí dost věcí.(tedy pokud to neprodává bazar) Fotky můžou být hezké atak, ale skutek utek jak se říká.
Ano a to lpg-pozor na Holadský typ. Dá se předělat, ale je to drahé a problematické a u takového auta se to nevyplatí.
ja bych ho možná i vzal ale ne za ty prachy.. ale chce to projit celkový stav auta.. bylo to stříkané-kdo ví jak- jestli se někde neloupe lak, nejsou puchýře.. tyhle ročníky už dost reznou... mám doma 98 a je dokola orezly... jinak těžko říct jak je na tom motor.. může to žrát olej , což se na místě moc poznat nedá.. kdyby slevil a nebyl dobitý tak by to možná ještě stálo za to.. druhého golfa mám 1.9tdi 2002, na kterém jsem ve "195tis." udělal rozvody a tlumiče a ve 250 přední kotouče .. takže černá díra se nekoná zatím. před tím jsem měl polo 2000 1.4tdi a tam během 90tis v podstatě to samé .
Shnilá olítaná piksla kde se vysypal motor, to za 50k někdo koupí? To už radší za 25k tu Fobii od karlose...
Otázka je, co se stalo s motorem.Jestli potkan či co...
A G4 hnije, přední blatníky a prahy jsou klasika.
Raději bych si koupil s poškozeným motorem a před vyvařením za 15k než po opravě, ale pro někoho fáro za 45k proč ne...Ale já bych Golfa mít nemohl...
Nové těsnění pod hlavou, nové prahy a blatníky = motor udělal pápá, nevíme z jakého důvodu, minimálně fouklé těsnění hlavy. Vyvařování kastle - bylo to shnilý a nedělej si iluze o zbytku který se nevařil... Celkově auto pro pubertáky kde se dá čekat že dostalo pohulit... A těžko někdo kvalitně opraví auto aby si ho nenechal, na prodej se spíš lacino zprovozní aby to jezdilo a pryč z domu...
asd1:nevíš na druhou stranu.Oprava motoru např. výměna těsnění pod makovicí neznamená okamžitě KO motor.Pokud je vše uděláno tak, jak má, tak právě naopak...
Ty Golfy hnijou, ale většinou uhnije blatník uprostřed nad kolem a u prahu, prahy hnijou hlavně v tý přední části.To automaticky neznamená, že by zbytek byl taky KO.A za ty prachy nemůžeš čekat nic novýho...Pro někoho prostě jen an ježdění budiž.
Já od fochu takový auta nekupuju...ne pro sebe.
Jako jen tak dělat hlavu mi příjde zbytečný, pokud se to nepotká, neuvaří, netlakuje, nežere olej, má tlaky...
Já koncern měl a už do něj nikdy nepůjdu.Mám dost těhle aut v práci...Záleží na každým, co chce...Ale s cenou do 50k není moc co vymejšlet...Každý auto má svýho kupce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.