Nejste přihlášen/a.
Jako první změř tlak paliva (to že čerpadlo vrčí ještě neznamená že tlak je ok) a hodnoty z čidla teploty (to že je nové nic neznamená, může být i dobré čidlo ale přechoďák v konektoru atd.)
No dobře, ale špatný tlak paliva, ucpaný filtr a podobně, to by se přeci muselo projevovat i za jízdy. Já mám problém jen se studeným startem.
Pro studený start potřebuješ největší dávku paliva = nižší tlak na normální provoz může stačit, ale na studený start už ne... Může to být i kombinace víc drobností a něco je jen "poslední kapka" Ideální je diag. načíst live data při startu a porovnat hodnoty z čidel s normálem - to napoví nejvíc... A změřit skutečný tlak paliva na liště je taky důležité - pokud je správný tak to vyloučí dost možných závad (celý přívod paliva), pokud je nízký tak tě nasměruje už poměrně přesně...
No koukám, že těch příčin je fakt hafo. akorát, že tomu člověkovi, co tam raděj, to chcípalo i cestou. Nám to šlape po nastartování bez problémů. No nic, mám doma druhou xsaru jako dárce orgánů tak mě to nebude nic stát, když to přeházím z jednoho auta na druhé. Jen kdyby nebyla ta pitomá zima. Plasty zkřehlý, prsty zmrzlý.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.