Nejste přihlášen/a.
Je třeba najít kompromis mezi cenou a stavem vozidla... Nedávno jsem objel mnoho inzerátů a zjistil jsem, že na větší vzdálenost se nevyplatí snad ani jezdit... Je to všechno o štěstí a raději zaplatím o deset, či dvacet tisíc víc, když je vůz ve slušnějším stavu... Také je třeba počítat hnedka s prvotní investicí ... Nikdo neprodává vozidlo v perfektním stavu, ale naopak, když už se mu nechce do něho cpát korunky... Tedy obvykle, zpravidla... Takové ty umělé averze na KIA apod také nejsou na místě, jsou to kvalitní auta, jako jiná, ale pravdou je, že dostupnost třeba neoriginálních dílů a cena originálních je vysoká... Cena C5 co tam kolegové navrhují si myslím je celkem skvělá..., ale záleží konkrétně jak to pak vypadá a v jakém stavu to je ve skutečnosti... Většinou vše na fotkách vypadá lépe... Poku lze, vzít si sebou slušného automechanika, přece jen se vyzná... Většinou nám umožnili použít diagnostiku a auto zvednout.. Výsledky jsou celkem žalostné, ale i tak se musí nějaký kompromis občas udělat a auto si pak opravit do slušného stavu...
Ceny je nejlépe alespoň zhruba porovnat na Sbazaru, TipCarsu apod... Tam zjistíte jaká cena je obvyklá ...
Myslíš se žráním oleje u benzíňáků? Nebo u Citroena...? Jenom je třeba si dát pozor na automobily Škoda a jiné koncernové, benzínové typu TSI tak asi do 1/4 roku 2012... Tam jsou motory nepovedný a znám i několik lidí, kde se pohybuje spotřeba oleje už i od 1l na 500km, obvykle 1l/1000km... Jinak pro zajímavost, koncernová auta mají v normě 1l/1000km, ostatní zpravidla 1l/2000km... I tak je to strašné... Kdyby to bylo u nového auta, tak bude člověk neštastný a nic nevyreklamuje...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.