Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám takový menší problém.U svého auta jsem nechal dělat nevé těsnění pod hlavou + výměna expanzní nádobky.No a po 2 jízdách a teď stání 3 dny mi kapalina dolezla pod MINIMUM ... Přijde mi to velmi divné proto se ptám zda někdo neví co se děje ...
Díky.Dolil jsem a za včerejšek a dnešek zatím vše v pohodě.Akorát když když jsem se podíval pod auto tak na straně spolujezdce u pravého kola byla taková loužička oleje nebo čeho si ...Když jsem se podíval pod auto tak tam z nějaké trubky kapalo.Když jsem jí otřel tak po pár chvilkách opět začlo.Když jsem jí ohmatal nikde jsem žádnou dirku necítil...
No když jsem se šel podívat teď tak máte pravdu je to taková spíše žlutá barva... Takže brzdovka? A jak by se tam dostala
Napiště prosím značku auta a rok výroby. Ty trubky jsou tlusté nebo tenké? Tenké bývají od brzd, vedou od dvouokruhového hlavního brzdného válce v motoru taková kostka s těma trubkama a ke každému kolu vede jedna, kde je pak hadička. Žlutá bývá brzdovka, ale i třeba chlad. kapalina renault je žlutá. Chlazení má spíš hadice, trubky moc ne, možná v pravé části (z pohledu řidiče) motor. prostoru pod multiřemenem třeba u fabie 1,4 je taková trubka palec tlustá. Pak mohou být hadice s trubkama od posilovače řízení. Kapalina do posilovače VW,Škoda je taky žlutá. Mají podobnou tlouštku jako trubky od klimy cca. 1cm. Klima má taky trubky a hadice, ale chladivo je plyn takže to to nebude, ale zas nechává při zapnutí pod autem vodní kondenzát. Nejlépe si zjistěte odkud a kam ta vadná trubka vede, podle toho zjístíte co je zač. Ten spodní obrázek je výstižný, je tam s tím hlavním válcem i pomocný válec s pedály, mezi tím pomocným, který je ještě v motor. prostoru vlevo je károsérie a pak venvitř pedály. Většinou je to pěkně v motor. prostoru vidět. Jestli má auto 10-15 let, trubky odcházejí, všeobecně - koroze, stáří. To nenahmatáte dírku, jsou to vlasové praskliny a pod tlakem to jde ven, bude prostě stále mokrá. Všechny ty kapaliny jsou mastné, nechutnal bych je, jak tu někdo naznačuje. Brzdovka leptá - pozor na lak, oči atd.
Pokud jste měnil těsnění pod hlavou, zase záleží co je to za auto a motor. Klasicky Fabia I 1,2 nebo 1,4 mívá problém s hlavou. Takže standard je sada těsnění, někdy i šroubů, kontrola hlavy - tlakovka, broušení atd. pokud nějaká kapalina pronikla do jiné uřčitě vyměnit, zanesená expanzka - vyměnit kvůli čidla teploty, je v ní a nejde to většinou vyčistit, samozřejmě odvzdušnit. Někdy se musí měnit i těsnění prsou (1,4), někdy i vodní pumpa. ale ono je to spíš postupem, když už jsou i prsa dole, tak raději dát za pumpu pár stovek navíc, než to pak zase dělat zvlášt. Zrovna ta hlava je taková větší věc, ale zrovinka ty Fabie 1,2 a 1,4 na to trpěly. Pokud někdo špatně odvzdušnil systém, který se odvzdušňuje sám skrz expanzku, je na pováženou jak to vlastně opravily. Stejně jako by se měla měnit znečistěná kapalina automaticky už v kalkulaci, max. na výslovné prání zákazníka ne. Takže dolijte k horní rysce a pozorujte, může to dělat i zima, kontrolujte za podobných teplotních podmínek. Pokud se ztrácí dál je tam stále problém - servis a příp. reklamace. Vlastně to velmi divné není, protože vám dělali tu hlavu. Po každé opravě, zvlášt hlavy musíte pozorovat, je to velká oprava.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.