Nejste přihlášen/a.
Kdysi jsem měl stejný problém. Stačilo trochu naklopit celý držák po směru záběru lišty. Dá to práci, protože ten držák ramínka je z pružné oceli. Je potřeba použít dvoje sikovky a držák v kleštích podložit tak, aby se barva neodřela. Ideální je držák sejmout z vozu a upevnit jednu stranu ve svěráku. Druhý konec uchopit sikovkami a trochu pohnout do krutu. Nešlo to napoprvé, musel jsem odhadovat ten sklon. Ale pak už byl klid. Jde o to, aby stírací guma, nebyla vůči oknu, v tahu kolmo.
Léta používám tekuté stěrače. Váš problém může být v chybně vložených gumičkách, ale i v materiálu levných šmejdů. Stěrače kupuji jednou ročně ale vždy značkové-kvalitní.
Když používáš "tekuté stěrače", tak proč každý rok kupuješ nové značkové stírací lišty?
Tekuté stěrače způsobují drhnutí gumiček a ničí je. Pokud se používají tekuté stěrače, tak se má normálními stěrači setřít okno jen v případě nutnosti (špína od projíždějících aut a pod.) a dál je nepoužívat. Pokud se používají normální stěrače, tak tekuté nemají význam a jen ničí gumičky stěračů, protože ty tekuté způsobují, že při jízdě proudící vzduch odatraňuje čistou vodu (ne špínu a bláto ze silnice) ze skla.
Proto se znovu ptám - proč používáš tekuté stěrače, když každý rok zničíš značkové stírací lišty?
Ono možná nebude k věci dodat, že najezdím třeba 30 tis km ročně. Stěrače tedy vyměňuji 2x ročně. Značkové BOSH mne stojí cca. 150,-. Tekuté stěrače fungují za určitých podmínek. Nicméně stěrače prostě degenerují - křehnou, tvrdnou... ztrácí svou funkci. Že někdo koupí jen z LIDLu nebo Kaufu za třetinu ceny a mění je stejně jako já, to nemusí znamenat, že najede stejně km. Také lokalita může dělat své.
Před používáním tekutých stěračů jsem je měnil 3x častěji. Proto onen "postřik" používám a jsem spokojen. Někdo s chemickým rozborem a teorií mi moji praxi nenabourá :D
Pokud jezdíš do myčky a necháváš auto voskovat, je příčina jasná. Stejný jev se projevuje při vysoké frekvenci stírání ve vztahu k hustotě deště (stírání "suchého" skla). A nevěř tomu, že stírače BOSCH jsou samospásné. Já osobně s nimi dobrou zkušenost nemám, takže ty původní nevyhazuj.
Zkus sklo pořádně umýt, vyčistit, odmastit a "odvoskovat", třeba to pomůže.
Já jsem se s tím setkal před dávnými lety. Doporučuju celý čelní sklo odmastit teplou vodou s jarem (někdy může být příčinou zaschlý vosk z myčky). ALE HLAVNĚ ! Vyhoď ty stěrače, co tam máš a nasaď Bosch. Používám je na všech autech už dlouho a žádný problém od té doby nenastal... Jejich cena není zase až tak astronomická a stojí to za to!
Já mám se stěrači Bosch velice dobrou zkušenost. O co jsou dražší o to vydrží déle a v pohodě... Teď už po několika letech jsou taky hlučné, pryž stárne, koupím nové a neřeším ten cirkus okolo toho... Ony i ty výměnné gumičky můžou být skladováním ztvrdlé... Možná i nekvalitmí... V mládí jsem s tím taky laboroval, ale výsledek nic moc... Tak jsem si jednu životní kapitolu okolo stěračů vyřešil...
Kupuji spíše levné než zbytečně drahé od bosch-e,(proč taky za 500-600 když stejnou službu odvedou i za 60kč obyčejné z Kaufu nebo krapet lepší,bezramínkové za cca120kč/ks?) když po nějakém čase začne takhle drhnout-jde vyhodil a koupí se nový-jinak , minimálně na zimu nové-někdy dostanou přes zimu pěkně na... a pak jdou na jaře opět nové.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.