Nejste přihlášen/a.
ESA ani AAA bych se apriori nevyhýbal, prodávají i dobrá auta. Spíše bych se podíval na obecné recenze, jak už ostatně napsal @kepler a pak hlavně na historii vozidla. Pokud se již vystřídalo více než 1 majitel a popř. je interval prodejů docela krátký, měl bych podezření a problematické vozidlo. Dále je třeba se soustředit na servisní knížku a hlavně na její věrohodnost. A nakonec bych si na prohlídku vozu vzal šikovného automechanika, který je schopen vozidlo zodpovědně prohlédnout a vyjádřit se k tomu.
Více neumím na dálku říci.
Co se týče Fordu Focus kombi - měl jsem jej jako služebák a nemohu proti němu říct nic špatného. I se svými 2 metry jsem se do něj složil vcelku v pohodě a auto jezdilo spolehlivě.
S autobazarem ESA nemám zkušenost, zato s AAA ano - jen a pouze negativní. Ostatně - to se tu již propíralo x-krát v jiných vláknech.
Co se týče recenzí - myslím, že nejcennější jsou recenze uživatelů / majitelů. Redakční testy jsou mnohdy ovlivněny sponzorováním té, či oné značky. Často k vidění...
Ale zde jsou recenze skutečných uživatelů:
S Focusem a konkrétně s motorem 1.6 pravděpodobně chybu neuděláte. Vždycky je to ale o konkrétním kusu. Osobně bych se zrovna tomuto vyhnul, jak jsem uviděl ta černá skla.
Hledal bych spíš Oktávku. Nejsem žádný koncernista, ale z forďáckých interiérů mám vyrážku - když vidím ty prehistorické ovladače a tvary... Interiér v Oktávce je prostě na úplně jiné úrovni a navíc má i pohodlnější sedačky s lepším bočním vedením.
Auto ESA - loterie, jako každý bazar.
tenhle Duratec je bezproblémovej motor.Jen bych si pohlídal kdy byly měněný rozvody, ale nejlíp je vyměnit a dát to někomu, kdo Fordy zná.Hovado s fixama ten motor akorát zmrví...
Stejně tak svíčky.Taková výhoda i nevýhoda u tohodle motoru je plochej řemen, ten je elastickej.Nemá to žádnej šponovák, jsou na to jednoduchý přípravky na nasazení.Tady ten má dva.Ale třeba od Dayca k tomu člověk dostane i ty přípravky.Kdo to nezná, tak bude nadávat, ale výhoda je, že se nikdy nepokazí šponovák, protože tam prostě není
Pokud jde o korozi, tak náchylný jsou klasika spodky předních blatníků s přední částí prahů, jinak prahy, nosníky a podlaha u tohodle moc netrpí, ale i tak zkontrolovat.Jinak ty dvojky a kor po faceliftu jsou na tom s antikorozní ochranou docela v poho...
Jinak jsou to vcelku držáci.U zadní nápravy se taky šteluje sbíhavost, ale pokud se s tím nehejbe, tak zareznou excentry a nikdo to nepovolí.Podíval bych se ještě jestli nebyl bouranej třeba na předek.Před pravým předním kolem je el. servo a před levým zase jednotka.Na servo se dá kouknout tak, že se vyndá světlo.Stačí vzít korunu, povolit šroub nahoře, zamáčknout caplík za světlem a vyndat ho ven.Otázka cca 10 sekund a pak je krásně vidět na servo.Hlavně na ty tři konektory a káble, pokud to tam bylo nějak smolený, jsou třeba poškozený konektory, tak se může stát, že časem to servo umře.
Jinak tohle by mělo mít easy fuel.Byt u těch benzínovejch dvojek si nejsu jistej, ale nafty to mejvaj.Pokud by bylo potřeba někdy tam nalejt benzín z kanystru, tak je potřeba spešl trychtýřek, jinak se tam člověk nedostane...dobrý je, že se z nádrže nedá přes hrdlo vykrást palivo...
Tenhle kousek má ještě winterpaket tudíž vyhřejvaný čelní okno, ostřikovače a sedačky...
A k auto ESA nebo AAA se vyjadřovat nebudu, su vůči týhle dvojce zaujatej...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.