Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Favorit AC Pumpa zlobí

Od: standa* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den mám takový problém s Favoritem. Rv.1989 karburátor. Nějaká rychlá odpověď by se hodila předem Děkuju. No a popis problému? Takže auto v pohodě prošlo technickou a je zas na dva roky. Problém je v tom že auto v pohodě nastartuje i v létě i zimě ale když se zahřeje tak že cca 2 krát po sobě se spustí ventilátor to znamená že když v Praze popojíždim tak AC PUMPA Přestane nasávat Benzín a stratí Ten Podtlak jakoby ta membrána na Pumpe byla gumová a vúbec nesaje benzín!Pumnpu mám novou hadičky jsou čistý cívka zapalování taky nová karbec vyčištěny těsnění jsem pod něj nové nedával vypadalo dobře plovák v nádrži taky nový ale ta Pumpa Nemá Podtlak až se ochladí tak zase funguje A chi se zeptat na pořadí těsnení pod AC PUMPU tenký tlustý tenký?

 

 

čekejte prosím, probíhá přenos dat...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon

0x
Kup novou pumpu. Tu novější, bez páčky. Stojí pár korun. Ale budeš muset do palivového vedení osadit filtr.
Ale bůhví, zda je to pumpou. Takhle na dálku ti nikdo nic nezdiagnostikuje a tvůj dotaz se nedá moc pochopit, protože se nedá moc přečíst...

 

break

0x

Taky jsem měnil hadičky, pumpu a po delší jízdě to přestalo jet.Favorit má plastovou nádrž a nemá podběhy.Takže odvětrání z nádrže se zahází bahnem a nádrž se vcucne do sebe a ohne přívodní trubku na BA...Tak potom, co mi zkušenej škodovkář poradil, že se to běžně dělo a děje, tak jsem vyčistil odvětrávání, narovnal tu trubku, a bylo po problému...

právě proto ti ta pumpa nic nenasaje, protože přívod je v nádrži nad hladinou.Vzduch to sát nebude...normálně to tam člověk namačká během chvilky.

standa*

Děkuji už jsem koupil novou bezpačkovou a uvidíme osadim a zjistim jestli pojrede

break

vyčisti to odvětrávání, profoukej to.Práce na 2-3 minuty...A schválně změř metrem jak vysoko je přívod ode dna nádrže...jinak tam můžou bejt sebelepší pumpy

Stejný problém měly staré Škody 1203, když se motor hodně ohřál, tak čerpadlo nefungovalo. Stačilo ho polít vodou, ochladit, a jelo se dál. Příznaky máte podobné, překontroluje vedení benzínu nebo izolační podložky pod čerpadlem, třeba se benzín někde moc ohřívá a potom jsou z něho při podtlaku jen pary a čerpadlo nejede. Nová čerpadla bez páčky nejsou zase tak velká výhra, po delším stání je výhodné moci si natáhnout benzin pohybem páčky a netýrat baterku.
vernon
Z osobní zkušenosti:
Ten novější typ čerpadla, je schopen zaplnit prázdnou plovákovou komoru karburátoru během pěti vteřin startování. Takže tady bych problém neviděl. Navíc, je výrazně spolehlivější než starší typ. Kupovat jako náhradu starší typ, se nikdy v minulosti nevyplatilo.
A jen tak mimochodem, u Favorita se benzín v palivovém vedení moc nezdrží, takže se moc nezahřívá. Přes odbublinkovávač na karbeci teče poměrně svižně zase zpátky do nádrže...

 


0x

Když pompa "ztratí podtlak", zkus povolit víčko nádrže. Pokud si přisaje vzduch, máš ucpané odvětrání nádrže a pumpa už nestačí na překonání podtlaku v nádrži. Nouzově lze jezdit i s povoleným víčkem, ale moc to nedoporučuji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]