Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, sháním auto přibližně do 80 000 Kč a narazil jsem na autobazar kde prodávají Benzínový Volkswagen Golf IV SPORTLINE 1,4. Moc se v tom nevyznám, dříve jsem auto neměl (jen v AŠ), a proto bych chtěl poradit, jestli by se takové auto vyplatilo koupit, za jakou přibližnou cenu a na co se zaměřit před koupí abych nenalétl nebo např. jaké bych měl mít otázky na prodejce.
Předem děkuji za rady.
Popis vozu:
* Výkon 55 Kw.
* Rok výroby 2002.
* Najeto 162 312 km.
Po prvním majiteli, nikdy nehavarované, servisované auto bez koroze a jiných vad s NOVOU STK na dva roky.
Auto je po SERVISE: NOVÉ ROZVODY VČETNĚ VODNÍ PUMPY, VŠECHNY FILTRY, OLEJ, NÁPLNĚ, NOVÝ VÝFUK a ČEPY PODVOZKU.
Výbava: posilovač řízení, KLIMATIZACE, autorádio s CD přehrávačem, USB, AUX, centrální zamykání, dva klíče, imobilizér, elektrická okna, elektrická zrcátka, tónovaná skla, přídavné světlomety, mlhovky, zadní stěrač, klimatizovaná přihrádka, dělená zadní sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, 4x airbag, palubní počítač, VENKOVNÍ TEPLOMĚR, otáčkoměr, ABS, ESP, manuální převodovka, plní euro 3, záruka.
Navíc mi k autu nabídnul i zimní pneumatiky s disky zdarma.
80tis za auto 16 let staré? Vyčištění vozu je běžně za 1500,-, vyčištění kolem motoru den práce. Omlazení při převozu přes hranice o 200tis km není problém.
Opravdu záleží na aktuálním stavu, typu záruky od prodejce a dokladech o servisu za poslední 2 roky. To auto se může rozbít při druhé cestě ... obecná cena vozu je cca. 50tis, ale ani tu bych za toto VW nedal.
Auto musí prohlédnout a projet zkušený mechanik - tomu dáte třeba 2000,- za zabitý den, ale proleze vše od ventilku po anténu. První majitel znamená dovoz německo nebo země, kde se předchozí majitelé nepíšou. Serviska nebo servis bez dokladů od autorizovaného servisu jsou k ničemu. Těžko budete chtít záruku po německém servisu. "Bez koroze" může znamenat i čerstvý lak po opravě karoserie - po bouračce.
Před 5 lety jsem podobného prodal za 40 tisíc a byl jsem rád. Je to špatně prodejná motorizace.
Ten motor není žádný zázrak po stránce spolehlivosti ani jízdního dojmu.
Když Golfa IV, tak buď 1.6 74 kW nebo naftu.
Jinak podle toho dodrbaného interiéru, jestli má tohle najeto 160 tkm, tak jsem svatej.
Golfíci na loupání pogumování plastů sice trpí, ale tohle už je hodně.
Za 80 tisíc už se dá pomalu sehnat pětkový Golf, který je po všech stránkách úplně jinde.
podle toho jak o aute pises tak jenom jedina rada , vem si nekoho kdo se na to auto pujde s tebou podivat a kdo autum rozumi, lepsi mu neco zaplatit nez koupit sunku do ktere budes rvat prachy
nic jineho ti tady neporadim, nejsem takovy mistr abych od stolu a podle fotky sypal moudre rady a ceny z rukavu, to prenecham jinym
Takovouhle starou mrchu za 80k, o tom vážně někdo uvažuje že si to pořídí? Lidstvo degeneruje...
Ale naleštěné to je pěkně, to si dal práci
Možná tak za 30.. A velký pozor na zamaskované vady, dají se čekat... Průměrný člověk určitě udělá velký servis a hned po něm to prodá Určitě děda náhle nemůže řídit jednou týdně do supermarketu, tak to dává pryč :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.