Nejste přihlášen/a.
U LPG auta bych se v prvé řadě bych zaměřil na benzín. Nemáte v nádrži ještě benzín ze zimy nebo jara? Pokud tankujete obyčejný N95, dáváte čistící a stabilizační aditivum?
U aut na plyn se předpokládá velký nájezd a tím i opotřebení a závady "z vyjezdění". Projev sedí na vyběhanej potenciometr klapky, ztrácí kontakt v nejvyběhanější části. Někteří tam vrtnou dírku, stříknou kontaktol a auto rychle prodají.
Jaký je rozdíl mezi chováním na benzín a na LPG? Nic o tom neříkáš.
Co říká diagnostika? Zatím jsem se tu o ní nedočetl ani slovo.
Ti 3 mechanici at se jdou bodnout a vrátí výuční list. Bez diagnostiky oprava metodou pokus - omyl je jen tahání peněz z kapes zákazníka.
S rqzs nemohu souhlasit. Mám na plyn najezděno přes 1 milion km a případně vyběhaný potenciometr klapky s LPG vůbec nesouvisí.
Problém s málem benzínu patrně neznamená málo benzínu/LPG v nádrži, ale v podstatě extrémně chudou směs. Takže už jen najít šikovného mechanika, který je schopný s pomocí diagnostiky směs seřídit a měl byste mít vyhráno. A pokud to dělá jen u studeného motoru, problém bude v obohacení směsi po startu a při málo ohřátém motoru. To vše umí šikovný a poučený mechanik s pomocí diagnostiky opravit.
@totak: V podstatě je to nesmysl. Protože u moderních motorů se nejprve diagnostikuje a pak opravuje. To, co uvádíš, je metoda pokus-omyl bez jakékoli diagnostiky a jen přispívá k tahání peněz z kapes zákazníka..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.